• 22.07.2018

Olimpiada jak fabryka aut

Marketing Logistyka sportu Olimpiada jak fabryka aut Logistyka imprez sportowych musi być perfekcyjna, ale mimo ryzyka wpadki, firmy logistyczne podejmują się tego zadania, bo podnosi to prestiż ich marki
Uważamy, że sukces w biznesie i sporcie mają wiele wspólnych cech - w obu dyscyplinach liczy się czas, strategia i zgrany zespół - mówi dyrektor generalny Gefco Polska Bogdan Młynarczyk. Obsługa wydarzeń sportowych uchodzi za najtrudniejszą wśród usług logistycznych. Wszystko musi być wykonane ze stuprocentową dokładnością za pierwszym razem.- Stopień trudności jest podobny jak przy obsłudze przemysłu samochodowego, gdzie dostawy muszą być nie tylko na czas, ale właściwy asortyment dostarczany jest na linię montażową we właściwej kolejności - mówi dyrektor komunikacji Pekaes Katarzyna Nowakowska. Zarówno w przypadku sportowych imprez jak i dużej fabryki firma logistyczna musi koordynować pracę kilkuset samochodów.Podczas ubiegłorocznych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Schenker odpowiadał za logistykę 32 reprezentacji narodowych, 1,5 tys. akredytowanych dziennikarzy, blisko 10 tys. pracowników telewizji z trzystu stacji i 3,5 mln kibiców.Dodatk...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL