Jak informuje „The Guardian”, spot reklamowy „First shave, the story of Samson” marki Gillete jest częścią kampanii „#MyBestSelf”. Firma chce w ten sposób promować integrację płci.

Bohaterem reklamy jest transseksualny nastolatek, Samson, który uczy się od swojego ojca, jak należy się golić. - Cieszę się, że jestem na etapie, w którym naprawdę mogę się ogolić - mówi chłopiec. Ojciec nie tylko mu radzi, ale także zachęca. Spot kończy się hasłem: „Kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek, to się dzieje. Pierwsze golenie zawsze jest wyjątkowe”.

Samson napisał w poście na Facebooku, że jego ojciec jest osobą, która najbardziej wspierała go, kiedy podjął decyzję o zmianie płci i zawsze zachęcał go, aby był pewny siebie i żył w zgodzie ze sobą. "Ten moment chwycił mnie za serce podczas nagrywania, i teraz, kiedy obejrzałem gotową reklamę, też tak się dzieje” - podkreślił.

Marka Gillette zapowiedziała, że będzie jeszcze bardziej angażować się w tematy związane z transseksualizmem. Na początku bieżącego roku firma rozpoczęła kampanię #MySkinMyWay z udziałem aktywistki transpłciowej Jazz Jennings.