Spotkanie to część nowej internetowej strategii Kancelarii. Jak wynika z naszych informacji, w roku 2019 - podwójnych kampanii wyborczych - takie wydarzenia z udziałem premiera Mateusza Morawieckiego i jego ministrów mają być częstsze. Ostatnie tego typu spotkanie odbyło się w czasie samorządowej kampanii wyborczej, ale nie było zorganizowane wtedy w KPRM.

Kancelaria Premiera od kilku miesięcy wdraża też nowe formaty, jeśli chodzi o komunikację w internecie. Pojawiają się np. klipy wyjaśniające kolejne poczynania rządu i projekty, jak Pracownicze Plany Kapitałowe.

Większy nacisk doradcy premiera Morawieckiego kładą też na infografiki promujące kolejne projekty rządu. Jak wynika z naszych rozmów celem działań doradców w KPRM jest przekształcenie kanałów komunikacji w social media premiera Mateusza Morawieckiego w sprawnie działającą "agencję informacyjną" dostarczającą treści do różnych grup odbiorców na różnych platformach.

Jednym z tematów, o które będą pytać dziennikarze w nieoficjalnych rozmowach będzie niemal na pewno nowy program PiS, który ma zostać zaprezentowany na przełomie stycznia i lutego. Program ma zawierać m.in. propozycje podatkowe i rozwojowe z akcentem na wsparcie klasy średniej.