Oto do miasta ściągnął legendarny cyrk z lunaparkiem. Jego dyrektor przez całe lata dbał, żeby odwiedzająca go publiczność obcowała z największymi niezwykłościami naszego świata. Krążą plotki, że odkąd zginął, kolejnym pokazom towarzyszą zjawiska nadprzyrodzone, a publiczność nawiedzają widma. Czy po cyrku naprawdę panoszą się duchy? Co chcą przekazać? To będą musieli ustalić gracze, którzy sięgną po grę i spróbują rozszyfrować tajemnicę śmierci dyrektora.
Zabawa przeznaczona jest dla grupki od dwóch do sześciu osób. Jedna z nich zawsze wciela się w ducha i na podstawie posiadanych poszlak przygotowuje karty tworzące wizje współgraczy. Zdobiące je ilustracje, choć niewątpliwie przepiękne, pełne są symboli i scen podatnych na interpretacje. Tym samym pobudzają wyobraźnię, zamiast w prosty sposób przekazywać wskazówki dotyczące miejsca śmierci dyrektora oraz tożsamości jego zabójcy. Na szczęście uczestnicy zabawy – z wyjątkiem ducha – mogą ze sobą współpracować i dyskutować o swoich wizjach.