fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Z這te Spinacze 2020 rozdane

fot. Micha Gmitruk / ZFPR
Znamy zwyci瞛c闚 XVIII edycji konkursu Z這te Spinacze organizowanego przez Zwi頊ek Firm Public Relations. Jury przyzna這: 21 Z這tych, 32 Srebrne oraz 26 Br頊owych Spinaczy, w 章cznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla Najlepszego w konkursie trafi do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytu kampanii PR XX-lecia otrzyma projekt Og鏊nopolski Program dla M這dzie篡 Mam Haka na Raka.

Og這szenie wynik闚 oraz rozdanie nagr鏚 przyznanych w XVIII edycji konkursu odby這 si 28 stycznia. Ze wzgl璠闚 epidemicznych, po raz pierwszy w historii, gala zosta豉 zorganizowana ca趾owicie w formule online, a poprowadzili j wsp鏊nie Ma貪orzata Mejer, Przewodnicz鉍a Jury, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Procter & Gamble oraz Adam Jarosz, prezes ZFPR. O nominacjach i przyznanych nagrodach zdecydowa這 Jury z這穎ne z ponad 80 os鏏, kt鏎e obradowa這 w szeciu grupach jurorskich.

W tej edycji konkursu, z okazji 20-lecia powstania Zwi頊ku Firm Public Relations uruchomiona zosta豉 jubileuszowa kategoria Kampania PR XX-lecia. Jej celem by這 przypomnienie projekt闚, kt鏎e mia造 szczeg鏊ny wp造w na rozw鎩 polskiej bran篡 PR, a tak瞠 na profesjonalne postrzeganie praktyki public relations. Na podstawie sumarycznego werdyktu wszystkich szeciu grup jurorskich, ta wyj靖kowa nagroda zosta豉 przyznana: Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polskiej Unii Onkologii oraz Fabryce Komunikacji Spo貫cznej za projekt Og鏊nopolski Program dla M這dzie篡 Mam Haka na Raka".

Ju po raz trzeci w historii konkursu przyznana zosta豉 tak瞠 nagroda redakcji rp.pl, kt鏎 otrzyma造: Fundacja RaknRoll. Wygraj 砰cie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD za projekt Dzie na U. Nagrod wr璚zy Cezary Szymanek, redaktor naczelny rp.pl.

Podczas gali przyznany zosta r闚nie Tytanowy Spinacz dla Najlepszego w konkursie. Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiot闚 nagrodzonych w tej edycji konkursu, po raz pierwszy ta nagroda trafi豉 do Grupy Komunikacja Plus.

- Tegoroczna edycja pokazuje przede wszystkim, 瞠 cho bardzo wa積e jest to, dok鉅 idziemy, najwa積iejsze jest, kto nam w tej drodze towarzyszy. Efekty wi瘯szoci zg這szonych przez nas projekt闚 wypracowywalimy przez lata, rami w rami z naszymi klientami. Bez w靖pienia nie by這by Tytanowego Spinacza bez tytanicznego wysi趾u ca貫go zespo逝 Komunikacji Plus i zaufania po stronie partner闚, za co ka盥emu z osobna bardzo dzi瘯uj - Tomasz Alberski, Managing Partner w Grupie Komunikacja Plus.

Lista wszystkich nagrodzonych projekt闚

Kategorie g堯wne:

  1. PR korporacyjny

ZΜTO

Koleje Dolnol零kie na dobrych torach / Grupa Komunikacja Plus, Koleje Dolnol零kie

BR刊

Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajaj technologi / Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawa貫k wiata - Media

  1. PR produktu

ZΜTO

Concept Merliniego Konkurs KOΜ na Projekt ζzienki / Monday - agencja komunikacji, KOΜ Grupa Geberit

SREBRO

Death Stranding/ MSL, PlayStation Polska

BR刊

Bezpieczne zakupy w pandemii z us逝g KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

  1. Issue management i komunikacja kryzysowa

ZΜTO

Test na prodzie i zaskakuj鉍y rebranding mBanku na 氾 / mBank

SREBRO

Pomoc turystom biura podr騜y Neckermann/Thomas Cook / Mondial Assistance

  1. Advocacy i Public Affairs

ZΜTO

Zachowanie rolniczego charakteru p責.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsi瑿iorczo dla Ekologii

SREBRO

Inicjatywa bran篡 spotka, wydarze i turystyki Tugether / Rada Przemys逝 Spotka i Wydarze (TUgether), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

BR刊

Uwaga, dziura w Tarczy!/ Konfederacja Lewiatan

  1. Kampania spo貫czna

ZΜTO

#WzywamyPosi趾i / Inicjatywa Obywatelska #WzywamyPosi趾i, 2vision, East Eventz, comu:comu., Sztengreber, Muzk Management, Motyw Studio, EVENTAGE

SREBRO

BEZ JAJ / OLX, 180 HEARTBEATS + JUNG V MATT

BR刊

ANTYSMOG SONG / OLX, F25 PRODUCTION HOUSE, 23HEROES

  1. PR pro bono

ZΜTO

Ostatnie Chwile Szczcia Puckie Hospicjum / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum pw. w. Ojca Pio

SREBRO

ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Zwi頊ek Polskich Pracodawc闚 Handlu i Us逝g

SREBRO

Zosta z muzyk/ Projekt PR

  1. Covid-19 PR response

ZΜTO

Komunikacja kryzysowa Intel Extreme Masters Katowice 2020 / d*fusion communication, ESL Polska

SREBRO

Blisko mimo wszystko! Biedronka umacnia relacje w pandemii / Biedronka - Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

BR刊

Bezpieczne zakupy w pandemii z us逝g KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

BR刊

Kino 2020 - Pierwszy Festiwal Film闚 w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

  1. Komunikacja wewn皻rzna

ZΜTO

Brilliant in Quality / Grupa Komunikacja Plus, 3M Global Service Center Poland

SREBRO

NiecodzieNNa dawka informacji o tym, co wa積e i ciekawe / Nationale Nederlanden

  1. Event komercyjny

BR刊

POCI乎 DO ZMIAN / Master Brand, BNP Paribas Bank Polska

10. Event spo貫czny

SREBRO

OLX LECIMY Z POMOC / OLX

BR刊

Najpi瘯niejsza dom闚ka wiata / Fundacja Wielka Orkiestra wi靖ecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

BR刊

Rolling2Zwrotnik - wyprawa rowerowa ludzi po nowotworze. / Human Signs, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj 砰cie!

11. Launch produktu, us逝gi lub firmy

SREBRO

Power Plant nie lekcewa pot璕i rolinnej mocy! / Good One PR

SREBRO

Let Creators Be Creators ConceptD laptopy dla tw鏎c闚 / Acer Polska

BR刊

Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

12. Sustainability i CSR Communications

SREBRO

FASOFF / MOSQI.TO, KOMPANIA PIWOWARSKA

BR刊

Ty nie zauwa篡sz. rodowisko tak / 24/7Communication, McDonald's Polska

13. PR miejsca, miasta lub regionu

ZΜTE

Stocznia Gda雟ka warta UNESCO! / 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

SREBRO

Zachowanie rolniczego charakteru p責.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsi瑿iorczo dla Ekologii

SREBRO

Najwi瘯szy w Polsce hybrydowy festiwal literacki / Projekt PR, Goyki3 ArtInkubator

BR刊

Budujemy najwi瘯szy most wiata z Wroc豉wia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

14. Social media

ZΜTO

Najpi瘯niejsza dom闚ka wiata / Fundacja Wielka Orkiestra wi靖ecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO

Test na prodzie i zaskakuj鉍y rebranding mBanku na 氾 / mBank

BR刊

Mowa Mi這ci / Outriders, Laska Nebeska

15. Business-to-Business PR

SREBRO

TARCZA ANTYKRYZYSOWA DLA RYNKU OPTYCZNEGO / Made in PR, Grupa Essilor

BR刊

Lider e-zdrowia 2019 / Centrum e-Zdrowia

16. PR finansowy i relacje inwestorskie

SREBRO

Craft-funding Janusza Palikota / Crowdway.pl, Janusz Palikot, Agencja Hello PR, MarkNeting

BR刊

Mazurska Manufaktura Alkoholi - kraft to nie tylko piwo! / Good One PR, Mazurska Manufaktura Alkoholi

17. Media Relations

ZΜTO

Volkswagen nap璠za elektromobilno w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

SREBRO

Jak utrzyma uwag medi闚 w czasach dominacji jednego tematu / Biedronka - Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies

SREBRO

Lifestyle 100% earned. Zawodowy styl 篡cia Pracuj.pl / Linkleaders, Grupa Pracuj

18. Employer Branding

ZΜTO

Dobra robota! w Electrolux - strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

SREBRO

Kampania Capgemini Mi璠zy Innymi / Fabryka Komunikacji Spo貫cznej, Capgemini Polska

BR刊

Evolve. Advance. Well cheer you on / UBS, MJCC

19. Content marketing - branded content

ZΜTO

ZDARZYΜ SI NAJLEPSZYM / OLX, F25 Production House, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT

SREBRO

Kryptonim S.E.S.J.A / Monday - agencja komunikacji

BR刊

ORLEN: Cud nad Wis章 / PR 510, MyPlace

20. Custom Publishing

ZΜTO

Samob鎩stwa najm這dszych. Chcielibycie o tym nie s造sze / Pan Pikto, Fundacja Wielog這su

SREBRO

Magazyn UPstream: reporta dwigni PR-u / Nowy Styl

BR刊

NiecodzieNNik TV poleca si do porannej kawy! / Nationale Nederlanden

Kategorie sektorowe:

  1. Technologia, IT, telekomunikacja

BR刊

Launch oferty konwergentnej, czyli Nowy Sezon w T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

BR刊

Let Creators Be Creators ConceptD laptopy dla tw鏎c闚 / Acer Polska

  1. Finanse

SREBRO

#zdalnidopomocy / 24/7Communication, ING Bank l零ki

SREBRO

Szczepionka na dezinformacj" / Santander Bank Polska

SREBRO

Bezpieczne zakupy w pandemii z us逝g KiedyDoSklepu.pl / Mastercard, Solski Communications, Isobar (dentsu Polska)

  1. Uroda, higiena i wellness

SREBRO

#ChceDoSalonu / Remarkable Ones, Versum

  1. Moda i styl 篡cia

ZΜTO

ZPPHiU vs C-19 w kampanii #ratujmypolskiemiejscapracy / Lighthouse, Zwi頊ek Polskich Pracodawc闚 Handlu i Us逝g

  1. Kultura i media

ZΜTO

Najpi瘯niejsza dom闚ka wiata / Fundacja Wielka Orkiestra wi靖ecznej Pomocy, Boscata, Mastercard

SREBRO

Kino 2020 - Pierwszy Festiwal Film闚 w Czasie Kwarantanny / 38 Content Communication, TVN Discovery

BR刊

Cartoon Network B鉅 kumplem, nie dokuczaj / Turner Broadcasting System, dotrelations, Stor9

  1. Medycyna i zdrowie

ZΜTO

Dzie na U / Fundacja RaknRoll. Wygraj 砰cie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD

SREBRO

#PowiedzJak / MSL, Fundacja Nutricia

BR刊

#Stopfejkfriends / Fabryka Komunikacji Spo貫cznej

  1. Sport, turystyka i rekreacja

BR刊

Budujemy najwi瘯szy most wiata z Wroc豉wia do Indii / Grupa Komunikacja Plus, Konsulat Honorowy Republiki Indii

  1. Nieruchomoci, budownictwo, dom i wn皻rze

SREBRO

Concept Merliniego Konkurs KOΜ na Projekt ζzienki / Monday - agencja komunikacji, KOΜ Grupa Geberit

BR刊

Lepiej bez smogu / ISOVER Saint-Gobain

BR刊

Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomoci biurowych / Grupa Komunikacja Plus, Sp馧ka biurowa Skanska

  1. Przemys i infrastruktura

ZΜTO

Grupa Impel na pierwszej linii frontu walki z Covid-19 / Impel

SREBRO

NIE OCZERNIAJ G紑NIKA. STOP HEJTOWI / Agencja Reklamowa ArtGroup

SREBRO
Dobra robota! w Electrolux - strategia EB dla 5 fabryk / Grupa Komunikacja Plus, Electrolux

10. Motoryzacja i transport

SREBRO

IZERA. Elektryk made in Poland! / 38 Content Communication, ElectroMobility Poland, Dont Worry

11. NGO i sektor publiczny

ZΜTO

Zachowanie rolniczego charakteru p責.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsi瑿iorczo dla Ekologii

BR刊
Unia Owocowa: Tarcza antykryzysowa i WPR dla sadownik闚 / Procontent, Stowarzyszenie Polskich Dystrybutor闚 Owoc闚 i Warzyw Unia Owocowa

Kategorie specjalne:

  1. Efektywno

ZΜTO

Zachowanie rolniczego charakteru p責.-zach. Wielkopolski / Grupa Komunikacja Plus, Stowarzyszenie Przedsi瑿iorczo dla Ekologii

  1. Research&Insight

ZΜTO

Volkswagen nap璠za elektromobilno w Polsce / Volkswagen, OneMulti, InsightOut Lab

Kampania PR XX-lecia: Og鏊nopolski Program dla M這dzie篡 Mam Haka na Raka / Hill+Knowlton Strategies, GSK, Polska Unia Onkologii, Fabryka Komunikacji Spo貫cznej

Tytanowy Spinacz: Grupa Komunikacja Plus

Nagroda redakcji rp.pl: Dzie na U / Fundacja RaknRoll. Wygraj 砰cie!, Avon Cosmetics Polska, Garden of Words, DDB Warszawa, PHD

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.

Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Medi闚 (IMM), VIDEOactions agencja filmowa, Studio Bank, BeMatrix, agencja Blask, Piloci Studio, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Micha Gmitruk Production, SPORTBIZ Forum Sportu i Biznesu.

r鏚這: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wywietlimy artyku za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA