Gość przyznał, że nie ma idealnej recepty na to jak reklama wielkoformatowa może współżyć z kwestiami dotyczącymi wymogów krajobrazowych.
- Reklama wielkoformatowa może współistnieć w przestrzeni publicznej i przyczyniać się do poprawy jakości krajobrazu, czyli realizować funkcje zbieżne z celami ustawy – mówił Kowalski.
- Przedsiębiorcy działający w branży reklamy wielkoformatowej mogą przyczynić się do tego, że właściciele nieruchomości będą dysponowali większymi środkami na to, żeby móc przeprowadzić remont i poprawić wygląd budynku – dodał.
Podkreślił, że w każdej sytuacji należy wspierać reklamę legalną. - Jeżeli są to nośniki systemowe, czyli zostały wydane odpowiednie zezwolenia, to również istnienie takiej reklamy jest związane z tym, że są pewne dochody. To są dochody dla jednostek samorządu terytorialnego, które mogą zostać przekazane zgodnie z zapotrzebowaniami – tłumaczył.