Reklama
Rozwiń
Reklama

Polscy klienci najczęściej skarżą niemieckie linie lotnicze

W ubiegłym roku największa część polskich konsumentów, która zgłosiła się do Europejskiego Centrum Konsumenckiego skarżyła się na przedsiębiorców zza naszej zachodniej granicy. W 2017 blisko 5000 osób uzyskało bezpłatną pomoc i poradę od ECK.

Publikacja: 07.03.2018 17:12

Polscy klienci najczęściej skarżą niemieckie linie lotnicze

Foto: Adobe Stock

- Roszczenia konsumenckie najczęściej nie opiewają na bardzo wysokie kwoty, to kilkadziesiąt, kilkaset złotych. Klienci w takich wypadkach po nieuznaniu reklamacji, nie wybierają drogi sądowej, bo to zbyt kosztowne i skomplikowane, tym bardziej gdy mamy firmę spoza Polski. Europejskie Centrum Konsumentów wypełnia systemową lukę. Prawnicy ECK pomagają bezpłatnie i dążą do polubownego rozwiązania sporu i biorą na siebie ciężar komunikacji z przedsiębiorcą z innego kraju UE – podkreśla Karol Muż, koordynator ECK.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec abonamentu RTV. Są założenia nowej ustawy medialnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama