Wraz z nadchodzącym końcem kadencji adwokackich władz pojawiają się coraz śmielsze pomysły obecnej Naczelnej Rady Adwokackiej na zapisanie się w historii.
Na rozpoczynającym się w piątek posiedzeniu NRA rozpoznawane mają być projekty zmian kodeksu etyki. Dotyczą dyskutowanej od lat kwestii zakazu reklamy. Jak ustaliła „Rz", jeden z nich dąży do zniesienia jej całkowitego zakazu.
Wszelkie środki przekazu
Projekt pojawił się nagle, trzy dni przed posiedzeniem Rady, mimo że od miesięcy dyskutuje się nad dwoma innymi – usłyszeliśmy od jednej z osób zaangażowanych w prace nad zmianami adwokackich zasad etycznych. Plan porządku obrad NRA zakłada ewentualne podjęcie uchwały nowelizującej kodeks.
– Nie jest to trafiony pomysł. Warto by się wstrzymać z decyzjami do grudniowej konferencji, podczas której grono znakomitych prelegentów podda zagadnienia debacie – mówi nasz rozmówca.
Czytaj także: