Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie nowy kodeks etyki, ale punktowe zmiany - zjazd adwokatury o reklamie, success fee i umowie o pracę

Reklama, success fee i zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – tymi tematami, istotnymi dla wykonywania zawodu, ma się zajmować adwokatura.

Publikacja: 25.08.2021 20:00

Nie nowy kodeks etyki, ale punktowe zmiany - zjazd adwokatury o reklamie, success fee i umowie o pracę

Foto: Adobe Stock

Nic dziwnego, że pojawiają się pytania, czy to oznacza, że Krajowy Zjazd Adwokatury, którego druga część odbędzie się w połowie września, wprowadzi zmiany i przyjmie projekt kodeksu etyki, który zaproponowała Naczelna Rada Adwokacka poprzedniej kadencji? Odpowiedź brzmi: niekoniecznie.

– Nie zagłosuję za tym projektem, jeżeli zostanie poddany pod głosowanie. Uważam, że zabrakło konsultacji w środowisku adwokackim. Moim zdaniem projekt obarczony jest także wadą formalną. Mam również wiele zastrzeżeń do zaproponowanych rozwiązań merytorycznych – mówi adwokat Przemysław Rosati, prezes Naczelnej Rady Adwokackiej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Sądy i trybunały
RPO nie zostawia suchej nitki na projekcie resortu Waldemara Żurka
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Nieruchomości
Mieszkańcy zapłacą od kilograma śmieci. Jest nowy projekt rządu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Dane osobowe
Sąd: szpital zapłaci słoną karę za kamery ukryte w zegarach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama