Zadaniem uczestników jest rozwiązanie jednego spośród czterech kazusów opublikowanych na stronie [link=http://www.elsa.org.pl/itelect]www.elsa.org.pl/itelect[/link].
Prace, które trzeba nadesłać do końca marca 2009 roku, będą oceniane przez ekspertów rynku komunikacji elektronicznej.
– Liczy się zarówno ogólna wiedza prawnicza, jak i biegłość w posługiwaniu się słowem pisanym oraz przekonująca argumentacja i biznesowe spojrzenie na problem przedstawiony w kazusie – wskazuje Krzysztof Siewicz, prawnik zasiadający w jury od pierwszej edycji tego konkursu.
Nagrodą dla zdobywcy pierwszego miejsca jest stypendium naukowe w wysokości 10 tys. zł. Ponadto zwycięzca oraz laureaci otrzymają propozycję płatnych praktyk w kancelarii Grynhoff Woźny Maliński, która jest jednym z organizatorów konkursu.
Drugim organizatorem jest Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA. Konkurs jest adresowany do studentów czwartego i piątego roku studiów prawniczych. Jego celem jest zarówno propagowanie wiedzy na temat zagadnień związanych z prawem telekomunikacyjnym, własności intelektualnej oraz nowych technologii, jak i promocja studentów wykazujących się rozległą wiedzą w tej dziedzinie.