Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.05.2017 18:45 Publikacja: 22.05.2017 17:53
Foto: Fotolia
Takie motocykle nie mają bowiem cech identyfikacyjnych, umieszczonych na ramie, a nadanie nowych cech wykluczają polskie przepisy. Zawodzą także stosowane sposoby ich omijania poprzez montowanie ram, w których cecha identyfikacyjna została rzekomo zniszczona oraz ram z numerami identyfikacyjnymi z nowszych pojazdów.
Zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, pojazd uczestniczący w ruchu powinien posiadać, nadane przez producenta, cechy identyfikacyjne: numer VIN albo numer nadwozia, podwozia lub ramy. Numeru identyfikacyjnego VIN nie wymaga się dla motocykla zarejestrowanego po raz pierwszy w Polsce przed 1 stycznia 2003 r.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Warszawski sąd przyznał odszkodowanie pominiętemu w naborze do pracy kandydatowi, którego rekruter nazwał „morde...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
W niektórych sytuacjach przyznaną kategorię wojskową można zmienić. Podstawą do tego może być aktualny stan zdro...
Właściciel auta ma obowiązek odprowadzenia abonamentu RTV za znajdujący się w nim odbiornik radiowy. W przeciwny...
Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE z 19 czerwca 2025 r. nie jest powodem do odstąpienia przez Sąd Najwyższy od t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas