Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 12:54 Publikacja: 26.03.2022 16:30
Foto: Adobestock
Mrija został poważnie uszkodzony na początku wojny, kiedy stał w hangarze na lotnisku w Hostomelu. Wtedy jeszcze była nadzieja, że maszynę da się odremontować. Potem, na początku marca Rosjanie ponownie zajęli Hostomel i praktycznie całkowicie zniszczyli symbol ukraińskiego lotnictwa — właśnie Mriję. Podczas pandemii ten samolot latał po świecie przewożąc transporty m.in. maseczek chirurgicznych i leków. Lądował także na lotnisku Chopina w Warszawie. Zdjęcia samolotu z podziurawionym pociskami dziobem obiegły wtedy świat. Teraz prezes Antonowa, Siergiej Byczkow przyznał, że o jakimkolwiek remoncie nie może być mowy, bo nie ma czego remontować, ale skoro są wszystkie plany i dokumenty, to można zbudować kolejną taką maszynę. I prosi o udział w zbiórce pieniędzy, która ma dostarczyć funduszy.
Proste korytarze lotnicze, które pomogły zbudować w krajach Zatoki wygodne centra przesiadkowe, to już przeszłoś...
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas