Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.03.2021 13:06 Publikacja: 14.03.2021 13:06
Foto: Bloomberg
W razie przyjęcia jej przez dostateczną liczbę wierzycieli i irlandzki sąd High Court proponowane rozwiązanie umożliwi przewoźnikowi pozyskiwanie nowego kapitału i rezygnację z ochrony przed wierzycielami w Irlandii i Norwegii — pisze Reuter.
Linia finansowała swój szybki rozwój głównie zadłużając się, stała się ważnym przewoźnikiem przed nastaniem pandemii, obsługiwała połączenia po Europie, latała do obu Ameryk, do Azji Płd.-Wsch. i na Bliski Wschód. Plan ratunkowy ogłoszony w 2020 r. przewiduje definitywną rezygnację z lotów dalekiego zasięgu i mniejszą firmę ograniczoną do obsługi połączeń w Europie i w Skandynawii.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas