Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.01.2017 11:42 Publikacja: 31.01.2017 11:35
Foto: Wikimedia
To dłuższa i bardziej efektywna wersja maszyny niż dotychczas używane B787-8. Na początku samoloty 787-9 polecą na najpopularniejszych trasach dalekiego zasięgu LOT, do Nowego Jorku i Chicago. W konfiguracji, jaką wybrał polski przewoźnik, samolot zabierze na pokład 294 pasażerów: 24 w klasie biznes, 21 w premium i 249 w klasie ekonomicznej. 787-9, podobnie jak 787-8, w większości zbudowany jest z kompozytów. Maszyna jest cicha, a powietrze w kabinie wilgotne, co przekłada się na wyższy komfort podróży nawet w porównaniu z B777. Dla pasażerów ważne jest i to, że schowki na bagaż są większe niż w innych samolotach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas