Aktualizacja: 31.01.2017 11:42 Publikacja: 31.01.2017 11:35
Foto: Wikimedia
To dłuższa i bardziej efektywna wersja maszyny niż dotychczas używane B787-8. Na początku samoloty 787-9 polecą na najpopularniejszych trasach dalekiego zasięgu LOT, do Nowego Jorku i Chicago. W konfiguracji, jaką wybrał polski przewoźnik, samolot zabierze na pokład 294 pasażerów: 24 w klasie biznes, 21 w premium i 249 w klasie ekonomicznej. 787-9, podobnie jak 787-8, w większości zbudowany jest z kompozytów. Maszyna jest cicha, a powietrze w kabinie wilgotne, co przekłada się na wyższy komfort podróży nawet w porównaniu z B777. Dla pasażerów ważne jest i to, że schowki na bagaż są większe niż w innych samolotach.
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
„Mamy wreszcie bezpośrednie połączenie kolejowe z Polski do Chorwacji; ruszamy od czerwca, cztery dni w tygodniu...
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas