Reklama

Nie żyje Robert Norris „Marlboro Man”. Miał 90 lat i nigdy nie palił

Robert Norris, farmer znany jako pierwszy „Marlboro Man” w telewizji, zmarł w poprzednią niedzielę w swoim domu w Colorado Springs. Miał 90 lat.

Aktualizacja: 10.11.2019 01:17 Publikacja: 10.11.2019 00:32

Nie żyje Robert Norris „Marlboro Man”. Miał 90 lat i nigdy nie palił

Foto: twitter/ John Wayne Official

qm

Jego twarz zdobiła tysiące billboardów i reklam w czasopismach, zawsze z papierosem Marlboro w dłoni lub zwisającym z ust. Bobby Norris, syn Roberta, podkreśla jednak, że przede wszystkim jego ojciec był pierwszym „Marlboro Manem” w telewizji. - Phillip Morris zdecydował, że musi wejść na rynek telewizyjny na początku lat 60 - tłumaczył w rozmowie z „USA Today”.

Norris wcale nie zamierzał być aktorem czy modelem. Jak opowiadał Bobby, z jego rancza korzystała jedna z agencji, produkująca reklamę papierosów, a on znalazł się gdzieś w tle jednego ze zdjęć, gdy pilnował stada koni. I pasował do tej roli lepiej, niż wynajęci modele. Tym bardziej, że żaden z wynajętych modeli nie potrafił jeździć konno. - Powiedzieli: skorzystajmy z Norrisa, on już jest brudny - opowiadał syn „Marlboro Mana”, nawiązując do tego, że wcześniej aktorzy musieli być specjalnie brudzeni, by wyglądało, jakby byli kowbojami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Społeczeństwo
„Zatrzymać ludobójstwo w Gazie”. Masowe protesty w Australii
Społeczeństwo
Skandal we Włoszech: Intymne zdjęcia kobiet na Facebooku. „Wirtualny gwałt”
Społeczeństwo
Wielkie budowy w Niemczech. Dużo później, dużo drożej. Nowy symbol - więzienie w Zwickau
Austria
Austria: 13-latka wywierciła otwór w czaszce pacjenta. Mama pozwoliła, stanie przed sądem
Społeczeństwo
Koreański Sąd Najwyższy kończy spór o „Baby Shark”. Amerykański kompozytor przegrał po sześciu latach
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama