Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.11.2019 01:17 Publikacja: 10.11.2019 00:32
Foto: twitter/ John Wayne Official
Jego twarz zdobiła tysiące billboardów i reklam w czasopismach, zawsze z papierosem Marlboro w dłoni lub zwisającym z ust. Bobby Norris, syn Roberta, podkreśla jednak, że przede wszystkim jego ojciec był pierwszym „Marlboro Manem” w telewizji. - Phillip Morris zdecydował, że musi wejść na rynek telewizyjny na początku lat 60 - tłumaczył w rozmowie z „USA Today”.
Norris wcale nie zamierzał być aktorem czy modelem. Jak opowiadał Bobby, z jego rancza korzystała jedna z agencji, produkująca reklamę papierosów, a on znalazł się gdzieś w tle jednego ze zdjęć, gdy pilnował stada koni. I pasował do tej roli lepiej, niż wynajęci modele. Tym bardziej, że żaden z wynajętych modeli nie potrafił jeździć konno. - Powiedzieli: skorzystajmy z Norrisa, on już jest brudny - opowiadał syn „Marlboro Mana”, nawiązując do tego, że wcześniej aktorzy musieli być specjalnie brudzeni, by wyglądało, jakby byli kowbojami.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dziesiątki tysięcy Australijczyków wzięły udział w propalestyńskich demonstracjach w Australii, domagając się sa...
Facebook usunął włoską grupę o nazwie „Mia Moglie” (pol. Moja żona), na której jej członkowie umieszczali intymn...
Więzienie w saksońskim Zwickau porównuje się do lotniska Berlin-Brandenburg (BER). Jego budowa również przeciąga...
Austriacki dziennik „Kronen Zeitung” poinformował, że neurochirurg, która pozwoliła 13-letniej córce nawiercić c...
Sąd Najwyższy Korei Południowej oddalił pozew amerykańskiego muzyka Jonathana Wrighta, który zarzucał firmie Pin...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas