Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.02.2016 06:19 Publikacja: 12.02.2016 06:11
Foto: BBC
Od kilkunastu miesięcy w sklepach z aplikacjami panuje moda na zestawy emotikonów poświęcone konkretnym osobom lub zjawiskom. Takie nakładki wywodzą się bezpośrednio z wcześniejszej mody na tzw. naklejki - małe grafiki wklejane w aplikacje służące komunikowaniu się. Jednym z pierwszym programów korzystających ze stickerów i zarabiającym na nich miliony dolarów był japoński Line.
Dziś sprawa jest prostsza. Wystarczy odpowiednio skrojony na potrzeby internautów zestaw emotikonów i gotowe. W grudniu ubiegłego roku aplikacja o nazwie Kimoji dająca dostęp do kilkudziesięciu rysuneczków opartych na postaci celebrytki Kim Kardashian zablokowała działanie sklepu z aplikacjami Apple. 21 grudnia rejestrowano nawet 9 tys. pobrań na jedną milisekundę, czego nie wytrzymały serwery obsługujące AppStore.
Europejczycy powinni zgromadzić zapasy, które pozwolą im na przetrwanie pierwszych 72 godzin ewentualnego kryzys...
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas