Aktualizacja: 12.02.2016 06:19 Publikacja: 12.02.2016 06:11
Foto: BBC
Od kilkunastu miesięcy w sklepach z aplikacjami panuje moda na zestawy emotikonów poświęcone konkretnym osobom lub zjawiskom. Takie nakładki wywodzą się bezpośrednio z wcześniejszej mody na tzw. naklejki - małe grafiki wklejane w aplikacje służące komunikowaniu się. Jednym z pierwszym programów korzystających ze stickerów i zarabiającym na nich miliony dolarów był japoński Line.
Dziś sprawa jest prostsza. Wystarczy odpowiednio skrojony na potrzeby internautów zestaw emotikonów i gotowe. W grudniu ubiegłego roku aplikacja o nazwie Kimoji dająca dostęp do kilkudziesięciu rysuneczków opartych na postaci celebrytki Kim Kardashian zablokowała działanie sklepu z aplikacjami Apple. 21 grudnia rejestrowano nawet 9 tys. pobrań na jedną milisekundę, czego nie wytrzymały serwery obsługujące AppStore.
Grupa ekspertów z Korei Południowej proponuje podniesienie do 2035 roku wieku, po przekroczeniu którego obywatel...
W strachu przed ukraińskimi dronami rosyjskie władze wyłączają mobilny internet, odcinając mieszkańców Moskwy od...
Większość ofiar, których ciała wydobyto z masowej mogiły w Puźnikach (zachodnia Ukraina) stanowiły kobiety i dzi...
Jeszcze niedawno miliony Ukraińców opowiadały się za tym, by język rosyjski był drugim językiem państwowym nad D...
W wieku 116 lat zmarła brazylijska zakonnica Inah Canabarro Lucas, będąca najstarszą osobą na świecie - podaje CNN.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas