Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.02.2016 06:19 Publikacja: 12.02.2016 06:11
Foto: BBC
Od kilkunastu miesięcy w sklepach z aplikacjami panuje moda na zestawy emotikonów poświęcone konkretnym osobom lub zjawiskom. Takie nakładki wywodzą się bezpośrednio z wcześniejszej mody na tzw. naklejki - małe grafiki wklejane w aplikacje służące komunikowaniu się. Jednym z pierwszym programów korzystających ze stickerów i zarabiającym na nich miliony dolarów był japoński Line.
Dziś sprawa jest prostsza. Wystarczy odpowiednio skrojony na potrzeby internautów zestaw emotikonów i gotowe. W grudniu ubiegłego roku aplikacja o nazwie Kimoji dająca dostęp do kilkudziesięciu rysuneczków opartych na postaci celebrytki Kim Kardashian zablokowała działanie sklepu z aplikacjami Apple. 21 grudnia rejestrowano nawet 9 tys. pobrań na jedną milisekundę, czego nie wytrzymały serwery obsługujące AppStore.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sąd Południowej Kalifornii uznał, że Departament Bezpieczeństwa Krajowego bez uzasadnionej przyczyny przeprowadz...
Carolina Wilga, 26-letnia niemiecka podróżniczka, została odnaleziona żywa po dwunastu dniach wędrówki przez aus...
Szwedzka Komisja ds. Adopcji opisała afery z oszustwami i handlem dziećmi. Szwecja może teraz odejść od międzyna...
Dla co trzeciego mieszkańca naszego kraju z pokolenia Z (16–26 lat ) jest obojętne, czy żyje w wolności, czy aut...
Julian McMahon, australijski aktor, najbardziej znany z występów w „FBI: Most Wanted”, „Czarodziejkach”, „Nip/Tu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas