Sfilmuj swoje miasto i wygraj nagrodę

Billboardy, plakaty i spoty reklamowe coraz słabiej spełniają swoje role. Miasta coraz chętniej promują się więc filmami. Bo ludziom jest łatwiej oglądać niż czytać.

Aktualizacja: 16.04.2017 08:17 Publikacja: 16.04.2017 00:01

Ojciec Mateusz od lat promuje Sandomierz. Nie za darmo.

Ojciec Mateusz od lat promuje Sandomierz. Nie za darmo.

Foto: Pawel Rosiak (Own work) [CC BY-SA 4.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0)], via Wikimedia Commons

Białystok ogłosił konkurs na najlepszy film promujący miasto. Może to być produkcja fabularna (pełnometrażowa, tj. o długości ponad 55 minut), film dokumentalny, serial telewizyjny lub film animowany. Do rozdysponowania wśród twórców jest 200 tys. zł. Film ma przyczynić się do kulturalnej, turystycznej i gospodarczej promocji miasta, a także budowania jego pozytywnego wizerunku. – Liczymy na to, że finaliści konkursu pokażą Białystok całej Polsce. I zrobią to w sposób, który stanie się zachętą do okrycia i poznania naszego miasta – zapowiada zastępca prezydenta Rafał Rudnicki.

Pozostało 81% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Społeczeństwo
Fein, delulu, yapping i womb womb – można głosować na Młodzieżowe Słowo Roku 2024
Społeczeństwo
Jaka pogoda czeka nas do świąt? IMGW podało prognozę długoterminową
Społeczeństwo
Wybór Donalda Trumpa będzie korzystny dla naszego kraju? Polacy podzieleni
Społeczeństwo
Dzieci zmarły po zatruciu środkiem owadobójczym. Każdy może go kupić w internecie
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Społeczeństwo
Po alkotubkach przyszedł czas na gumy-papierosy? Mogą zostać zakazane
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje