Centra usług dla biznesu: Praca dla ludzi i robotów

Choć w Polsce już ponad osiem na dziesięć centrów nowoczesnych usług dla biznesu wykorzystuje w działalności automatyzację, to zatrudnienie w branży nadal szybko rośnie.

Aktualizacja: 04.10.2016 22:17 Publikacja: 04.10.2016 22:03

„Wklepywanie faktur", czyli żmudne i mało rozwijające księgowanie zestawień należności, przestaje już być synonimem pracy w centrach usług dla biznesu. Coraz częściej to roboty przejmują tam nużące, rutynowe zadania. Tak jest np. w Capgemini, gdzie programowy robot przy użyciu odpowiedniej aplikacji selekcjonuje uprzednio zaaprobowane faktury, a potem sprawdzając typ dokumentu, księguje je bezpośrednio do programu księgowego (ERP).

Wystarczy godzina

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rynek pracy
Już nie tylko w okopach. Koreańczycy zaludniają rosyjskie fabryki
Rynek pracy
Polskim firmom już bliżej do idealnego pracodawcy?
Rynek pracy
Już ponad 10 milionów specjalistów ICT w Unii Europejskiej
Rynek pracy
Duży wzrost bezrobocia we Francji
Rynek pracy
HR-owcy dzielą los specjalistów IT. Oni też odczuli wpływ AI
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem