Paweł Szuflak, dyrektor marki VW w Polsce: W skali Europy polski rynek jest dojrzały

Liczne przekonania klientów w kontekście elektromobilności to dla nas temat do ciągłej pracy – mówi Paweł Szuflak, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.

Publikacja: 14.06.2023 12:26

Paweł Szuflak, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.

Paweł Szuflak, dyrektor marki Volkswagen w Polsce.

Foto: mat. prasowe

Jak minęło pierwsze sto dni na fotelu dyrektora marki w Volkswagen Polska?

Prowadzenie marki Volkswagen w Polsce to olbrzymie wyzwanie i zaszczyt. Jesteśmy w trakcie największej transformacji technologicznej w historii całej branży motoryzacyjnej. Niezwykle istotne jest znalezienie balansu pomiędzy możliwościami polskiego rynku i naszą ofertą, która jest coraz mocniej nastawiona na przyszłość – stojącą pod znakiem elektromobilności. Również sieć dealerska dokonała olbrzymiego skoku jakościowego w porównaniu z latami, w których po raz ostatni pracowałem w Polsce. Pozwolę sobie dodać komentarz, że polska myśl organizacji sprzedaży należy do pozytywnie wyróżniających się na tle innych rynków, nie tylko europejskich.

Pozostało 85% artykułu

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Rozmowa MOTO.RP.PL
Carla Wentzel, prezeska VW Group Polska: Zalet elektromobilności jest bardzo wiele
Rozmowa MOTO.RP.PL
Maciej Hochman, CEO Mazda Motor Poland: Diesel jest tym, co dziś nas bardzo wyróżnia
Rozmowa MOTO.RP.PL
Alexander Vlaskamp, dyr. gen. MAN Truck&Bus: W 2040 r. większość transportu drogowego będzie elektryczna
Rozmowa MOTO.RP.PL
Marcin Kwoka, Head of Market Operations MBC Poland: Z definicji Mercedes nie walczy ceną
Rozmowa MOTO.RP.PL
Piotr Łakomy, dyr. marki Volkswagen Samochody Dostawcze: Segment C/D będzie segmentem Craftera