Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.03.2016 21:00 Publikacja: 21.03.2016 21:00
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Bloomberg
Gdy Rosja ogłosiła embargo na import z Polski m.in. owoców i warzyw, szybko ruszyła ich promocja, aby większą konsumpcją krajową pomóc producentom. Efekty często przechodziły oczekiwania. – Konsumenci na naszą akcję „Jedz polskie" zareagowali doskonale, sieci nadal na różne sposoby promują owoce i warzywa – mówi Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Sieci przyznają, że zainteresowanie kategorią jest duże. Lidl Polska podaje, że dzięki współpracy z krajowymi dostawcami miesięcznie sprzedawał średnio 1,3 mln kg jabłek, 1,7 mln kg ziemniaków, ponad 500 tys. kg gruszek czy 300 tys. kg pieczarek.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W tym roku polska wieś weszła w okres żniw z historycznym poziomem inwestycji. Inflacja w celu NBP, poprawa koni...
Decyzja ministra Stefana Krajewskiego, by nie tworzyć ośrodków produkcji rolniczej (OPR), rozgniewała dużych dzi...
To polskie rolnictwo jest najbardziej z krajów UE wystawione na konkurencję z krajów Mercosuru, wynika z analizy...
– Dwa projekty zostały wpisane do wykazu prac KPRM: „Aktywny rolnik” i dzierżawy gruntów – mówi Stefan Krajewski...
Wsparcie tylko dla aktywnych rolników, nie dla tych z Marszałkowskiej – zapowiada minister rolnictwa Stefan Kraj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas