Sporu o nazwę tygodnika "Wprost przeciwnie" ciąg dalszy. Mimo że sąd nie zakazał używania przez nowy tygodnik nazwy i loga "Wprost", Ruch SA argumentuje, że chce poczekać do wyjaśnienia sądowego sporu, jaki z wydawcą nowego tygodnika toczy Platforma Mediowa Point Group, wydawca tygodnika „Wprost”.
Redaktor naczelny „Wręcz przeciwnie” Jan Piński decyzję Ruchu SA nazywa „kuriozalną”.
Pierwszy raz w historii poważnej prasy po 1989 roku odmówiono dystrybucji legalnie zarejestrowanego tytułu. Jest to dziwne szczególnie dlatego, że przed laty Ruch dystrybuował jednocześnie przykładowo „Życie” i „Życie Warszawy”
– zaznacza. Nazwa gazety miała być wydrukowana czcionką stylizowaną na dawne logo „Wprost”. Pomimo zmiany tytułu czcionka ma pozostać ta sama.
– Będziemy walczyć o możliwość dystrybuowania tygodnika pod tytułem „Wprost przeciwnie”