"Wręcz przeciwnie" zamiast "Wprost przeciwnie"

Tygodnik opinii tworzony przez byłych dziennikarzy „Wprost” nie ukaże się jako „Wprost przeciwnie”, a „Wręcz przeciwnie”. Wszystko przed odmowę kolportażu ze strony Ruchu S.A.

Publikacja: 21.09.2011 10:31

"Wręcz przeciwnie" zamiast "Wprost przeciwnie"

Foto: W Sieci Opinii

Sporu o nazwę tygodnika "Wprost przeciwnie" ciąg dalszy. Mimo że sąd nie zakazał używania przez nowy tygodnik nazwy i loga "Wprost", Ruch SA argumentuje, że chce poczekać do wyjaśnienia sądowego sporu, jaki z wydawcą nowego tygodnika toczy Platforma Mediowa Point Group, wydawca tygodnika „Wprost”.

Redaktor naczelny „Wręcz przeciwnie” Jan Piński decyzję Ruchu SA nazywa „kuriozalną”.

Pierwszy raz w historii poważnej prasy po 1989 roku odmówiono dystrybucji legalnie zarejestrowanego tytułu. Jest to dziwne szczególnie dlatego, że przed laty Ruch dystrybuował jednocześnie przykładowo „Życie” i „Życie Warszawy” 

– zaznacza. Nazwa gazety miała być wydrukowana czcionką stylizowaną na dawne logo „Wprost”. Pomimo zmiany tytułu czcionka ma pozostać ta sama.

– Będziemy walczyć o możliwość dystrybuowania tygodnika pod tytułem „Wprost przeciwnie”

 – zapowiada Jan Piński.

Widać, że nowy tygodnik "Wprost przeciwnie" wywołał panikę na salonach. Teraz ukaże się pod tytułem "Wręcz przeciwnie". Przy okazji - apelujemy do Tomasza Lisa o więcej wiary we własne możliwości. Przecież z tak wybitnym naczelnym tygodnikowi "Wprost" nie grozi żadna konkurencja. Wręcz przeciwnie.

Sporu o nazwę tygodnika "Wprost przeciwnie" ciąg dalszy. Mimo że sąd nie zakazał używania przez nowy tygodnik nazwy i loga "Wprost", Ruch SA argumentuje, że chce poczekać do wyjaśnienia sądowego sporu, jaki z wydawcą nowego tygodnika toczy Platforma Mediowa Point Group, wydawca tygodnika „Wprost”.

Redaktor naczelny „Wręcz przeciwnie” Jan Piński decyzję Ruchu SA nazywa „kuriozalną”.

Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Tusk pogrąży Trzaskowskiego, czy pomoże mu wygrać wybory?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Po rozszalałych emocjach – smutek postkampanijny
Publicystyka
Marek Migalski: Zwycięstwo Trzaskowskiego w interesie Konfederacji
Publicystyka
Łukasz Adamski: Polityczne kibolstwo ma sens
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Publicystyka
Barbara Brodzińska-Mirowska: Rafał Trzaskowski – przebudzenie mocy
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont