Niestety, już kilka godzin po starcie serwisu zarzucono portalowi kryptoreklamę. Szeroko komentowany był tekst "3 miliony zaspokojonych podniebień - parówki z Orlenu spożywczym hitem".
W serwisie press.pl czytamy:
"Orlenowska cafe krzyczy do Polaków: »stop!«. A oni posłusznie się zatrzymują. I jak zaczarowani, na masową skalę kupują hot-dogi. 3 miliony hot-dogów miesięcznie" - tak zaczyna się jeden z tekstów w dziale Kultura i styl serwisu Natemat.pl. W tekście jest o tym, że "nic nie zatrzyma fanów hot-dogów z Orlenu".
W materiale zilustrowanym parówkami ze Stop Cafe (sieć Orlenu) napisano, że z ich powodu Orlen liczy zyski, bo celem stacji benzynowej jest taka strategia, która nie byłaby „uzależniona wyłącznie od sprzedaży paliwa i związanych z tym sporych fluktuacji cenowych i popytowych".
Sam Tomasz Machała jest zdziwiony reakcjami czytelników serwisu. Wczoraj wieczorem tłumaczył: