Aktualizacja: 11.05.2016 17:52 Publikacja: 11.05.2016 17:52
Rafał Tomański
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski
Japonia traci wiarę w amerykański zwrot na Azję, ale dostrzega dla siebie szansę w rosyjskim przeorientowaniu kraju na wschód. Syberia otwarta dla japońskich firm byłaby w stanie dodać wiele potrzebnej Krajowi Kwitnącej Wiśni energii ekonomicznej. Abe po 30 minutach rozmowy z Putinem w 4 oczy był dobrej myśli i mówił o tym, że wzajemne stosunki zmieniają się na dobre. Po majowym spotkaniu w Soczi Putin ma pojawić się także w Japonii. Na listopad Abe dostał ponowne zaproszenie do Rosji. W międzyczasie podczas kolejnej edycji dialogu Azji i Europy zaplanowanej na lipiec w Mongolii nadarzy się kolejna okazja do spotkania. Wyłamanie się premiera Abe z izolowania Rosji przez G7 to prezent, który Putina z pewnością cieszy bardziej niż nawet 10 bramek na lodowisku. Tym bardziej, że to dopiero pierwsza część gry, która może mieć nieskończenie wiele tercji.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rp.pl
Odpowiedzialność za rozporządzenie, o którym mowa w niedawnym tweecie Jad Waszem, spoczywała tylko i wyłącznie n...
Nie ma już jednego Zachodu. Są dwa modele polityki, dwie logiki działania, dwa języki wartości. To zupełnie inne...
Czy Europę stać jeszcze na samodzielność? Unia Europejska powstała i nabrała siły pod presją amerykańską. A dziś...
Przeżywamy najlepsze gospodarczo lata w naszej historii. Warto to docenić. Trzeba jednak ten dobry czas dobrze w...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
Karol Nawrocki podporządkował politykę zagraniczną i bezpieczeństwo kraju polityce wewnętrznej. To zły sygnał wy...
Większość konsumentów popiera nałożenie na wytwórców tekstyliów odpowiedzialności za cały cykl życia produktu. Tak wynika z naszego raportu – mówi Magdalena Dziczek, ekspertka ds. rozszerzonej odpowiedzialności producenta w firmie RLG w Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas