Reklama
Rozwiń
Reklama

Przegląd prasy Tomasza Krzyżaka: Wybierzmy hiszpańską drogę!

Co trzeci internauta natrafił w sieci na materiały przedstawiające seksualne wykorzystywanie dzieci.

Aktualizacja: 15.09.2016 08:29 Publikacja: 15.09.2016 08:24

Tomasz Krzyżak

Tomasz Krzyżak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala

Tylko nieliczni reagują i to zgłaszają – donosi „Rzeczpospolita”. Okazuje się jednak, że tylko 2 proc. osób z grupy wiekowej potencjalnych rodziców wie, gdzie zgłaszać informacje o materiałach, na które się natknęli! Badanie użytkowników internetu przeprowadził Dyżurnet, który uruchamia kampanię społeczną na temat zgłaszania takich przypadków.

W „Rzeczpospolitej” warto na stronach zagranicznych zajrzeć do tekstu Jędrzeja Bieleckiego o Hiszpanii. W kraju, w którym od ośmiu miesięcy nie ma rządu bezrobocie jest najniższe od ośmiu lat. Może więc władze nie są potrzebne – stawia pytanie Bielecki. Z kolei na stronach ekonomicznych dziennik pisze o kłopotach polskich przedsiębiorców, które mają po tym jak plajtę ogłosiła siódma linia żeglugowa na świecie. Wart miliard złotych towar utknął na kontenerowcach...

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Publicystyka
Bogusław Chrabota: Projekt ustawy o mediach publicznych na gruzach systemu
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Publicystyka
Marek Cichocki: Czy Niemcom w ogóle można ufać?
Publicystyka
Estera Flieger: Konkurs na prezesa IPN wygrał Karol Polejowski, ale to i tak bez znaczenia
Publicystyka
Marek A. Cichocki: Historyczna przegrana Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Publicystyka
Prof. Andrzej Nowak: Niemiecką polityką wschodnią kierują dwa niebezpieczne przesądy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama