Reklama
Rozwiń

Można wybronić się przed posądzeniem o kradzież

Niesłusznie oskarżani o nielegalny pobór mediów coraz częściej wygrywają sprawy z dostawcami

Ceny muszą być równe dla wszystkich klientów

Właściciel wyciągu nie może pobierać wyższych opłat od narciarzy, którzy wypożyczają sprzęt w innym punkcie. Nie ma znaczenia fakt, że tylko on płaci za ut...

Turyści są niezadowoleni z umów, chociaż ich nie czytali

Do rzecznika ubezpieczonych wpływa coraz więcej skarg dotyczących ubezpieczeń turystycznych. Klienci jednak często nie wiedzą, na jakie warunki się zgodzili

Ceny za ksero nie mogą być zbyt wysokie

Pobór wygórowanych stawek za kopiowanie książek i dokumentów to złamanie przepisów antymonopolowych

Urlop inny niż ten w kolorowym folderze

Federacje konsumentów notują coraz więcej skarg na nierzetelne biura podróży. Na cenzurowanym znalazły się gospodarstwa agroturystyczne – to nowość

Nie każdy będzie mogł zbankrutować

Ogłosić upadłość będzie mógł tylko ten konsument, który stał się niewypłacalny z przyczyn losowych

Producent leku skarży się na naruszenie interesów konsumentów

Rosnąca liczba suplementów diety na rynku niepokoi firmy farmaceutyczne

Konsument może zbankrutować raz na dziesięć lat

O oddłużenie można będzie się starać kilka razy w życiu. Wierzyciele zabiorą jednak nawet mieszkanie.

Cena za mieszkanie musi być stała, mimo że rośnie podatek

Budujący domy nie może zastrzegać w umowie, że podwyższy cenę, gdy wzrośnie VAT

Reklama
Reklama

Firmy ubezpieczeniowe nie mogą dykryminować kierowców

Ubezpieczyciel nie może zawężać granic swojej odpowiedzialności wobec klienta. Powinien też wypłacać odszkodowanie za utratę wartości rozbitego auta

Umowy turystyczne wciąż pełne pułapek

Reklamacje i dochodzenie odszkodowań – o to głównie pytali internauci podczas wspólnego czatu „Rz” i Wirtualnej Polski

Na co uważać, podpisując umowę z biurem podróży?

Jak i gdzie sprawdzić wiarygodność biura podróży, na co zwracać uwagę, zawierając z nim umowę? Jak składać reklamacje, gdzie iść po pomoc prawną i czy wyku...

Zerwanie z operatorem bez szkody dla kieszeni

Posiadacze komórek zapłacą mniej za rozwiązanie umowy przed czasem. Trudniej będzie się jednak rozstać z operatorem, gdy zmieni regulamin usług

Udane wyjazdy, spokojny wypoczynek

Co się stanie, gdy mimo upływu terminu nie dostanę od organizatora wyjazdu odpowiedzi na reklamację?

Będą surowe sankcje za złą jakość jedzenia

Producenci zapłacą nawet do 10 proc. przychodów kary za fałszowanie żywności. Informacje o nieuczciwych firmach trafią też do mediów

Zabronione zachęty w folderze leków

Wszelkie promocje są reklamą produktu i firmy, która go proponuje

Płacimy tylko za okres ubezpieczenia

Ubezpieczyciel może pobierać od klienta składkę tylko za czas, kiedy ten jest objęty ochroną

Klienci na umowy notarialne jeszcze poczekają

Opóźnienia w oddawaniu kluczy do mieszkań czy niedotrzymanie terminu sporządzenia aktów notarialnych – takie są zarzuty części klientów dewelopera, który w...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama