Choroba usprawiedliwia odwołanie wyjazdu, ale płacić trzeba

Turysta nie odzyska całej wpłaconej kwoty, nawet gdy zamiast na lotnisko w dniu wyjazdu trafi do szpitala

Jak napisać pismo z reklamacją usług turystycznych

Reklamacja to nic innego jak pismo, w którym turysta podaje wszystkie wady wyjazdu i określa swoje żądania

Wyjazd last minute nie pozbawia klienta prawa do reklamacji

To, że klient kupuje wycieczkę na dwa dni przed wylotem, nie oznacza jeszcze, że nie może jej reklamować

Jak uzyskać odszkodowanie za opóźniony lot

W okresie wakacyjno-urlopowym podróżni często spotykają się ze znacznymi, niejednokrotnie przekraczającymi kilka godzin opóźnieniami w połączeniach lotnicz...

UOKiK przygotował porady dla konsumentów robiących zakupy szkolne

Zdarza się, że kupiliśmy plecak dla naszej pociechy w nie takim kolorze jak chciał, a koszulka do ćwiczeń jest za mała. Co robić w takiej sytuacji?

Jak klienci Amber Gold mogą dochodzić swoich praw?

Resort sprawiedliwości przygotował materiał informacyjny dla osób pokrzywdzonych wskutek działalności parabanków

Jak poszkodowani przez Amber Gold mogą dochodzić swoich praw

Resort sprawiedliwości przygotował informator, jak poszkodowani przez parabank mogą dochodzić swoich praw

Telekomunikacja, dzień dobry - czyli, jak abonenci są atakowani przez nieuczciwe firmy

Alternatywni operatorzy wprowadzają w błąd, aby przejąć klientów Telekomunikacji Polskiej. Ci składają skargi, a TP ostrzega przed oszustami

Ubezpieczyciel płaci tylko za rutynowe badania lekarskie

Badanie rezonansem magnetycznym urazu nogi nie było konieczne do postawienia właściwej diagnozy i bezpiecznego powrotu do kraju

Prezes UOKiK ukarała Canal plus Cyfrowy

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał Canal+ Cyfrowy za nierzetelne informacje o promocji

Korzyści pochodzące z przestępstwa podlegają przepadkowi

Korzyści pochodzące z przestępstwa podlegają przepadkowi. Klienci Amber Gold, którzy zyskali, mogą być jednak spokojni

Poliso-lokaty: rozwiążesz umowę – stracisz wszystkie oszczędności

Sześć firm oferujących polisy umożliwiające uniknięcie podatku Belki znalazło się na celowniku organów nadzoru

Co reklamują konsumenci

Klienci reklamowali nie tylko usługi telefoniczne czy turystyczne, ale nawet psa i książkę telefoniczną

VOD: programy na żądanie bez reklam alkoholu i reklamy podprogowej

Audycje VOD zawierające treści szkodliwe dla dzieci będą specjalnie oznaczone

W sporze z przedsiębiorcą? można liczyć na rzecznika konsumentów

Rzecznicy nie tylko udzielają bezpłatnych porad, lecz także pomagają w ugodowym rozwiązywaniu spraw

Usługi telekomunikacyjne: Regulamin może być ważniejszy od umowy

Niełatwo wyplątać się z prawnych więzów łączących nas z firmą telekomunikacyjną. Czasem okazuje się to bardzo kosztowne

Usługi telekomunikacyjne: warunki umowy można zmienić przez telefon

Dostawca usług z reguły umożliwia abonentowi modyfikację niektórych postanowień umowy zawartej na piśmie

Usługi telekomunikacyjne: Najpierw zapłata za roaming, dopiero potem rozmowa

Operator ma prawo uzależnić świadczenie usługi roamingu od wpłacenia dodatkowej kwoty, tzw. kaucji

Usługi telekomunikacyjne: Złożenie reklamacji nie zwalnia z płatności

Abonent, który kwestionuje część należności z faktury, nie może czuć się zwolniony z obowiązku zapłaty pozostałej kwoty

Niedozwolone klauzule: konsumenci składają coraz więcej pozwów

Ponad sześciokrotnie wzrosła w ostatnich czterech latach liczba pozwów składanych przez niezadowolonych konsumentów