Turysta nie odzyska całej wpłaconej kwoty, nawet gdy zamiast na lotnisko w dniu wyjazdu trafi do szpitala
Reklamacja to nic innego jak pismo, w którym turysta podaje wszystkie wady wyjazdu i określa swoje żądania
To, że klient kupuje wycieczkę na dwa dni przed wylotem, nie oznacza jeszcze, że nie może jej reklamować
W okresie wakacyjno-urlopowym podróżni często spotykają się ze znacznymi, niejednokrotnie przekraczającymi kilka godzin opóźnieniami w połączeniach lotnicz...
Zdarza się, że kupiliśmy plecak dla naszej pociechy w nie takim kolorze jak chciał, a koszulka do ćwiczeń jest za mała. Co robić w takiej sytuacji?
Resort sprawiedliwości przygotował materiał informacyjny dla osób pokrzywdzonych wskutek działalności parabanków
Resort sprawiedliwości przygotował informator, jak poszkodowani przez parabank mogą dochodzić swoich praw
Alternatywni operatorzy wprowadzają w błąd, aby przejąć klientów Telekomunikacji Polskiej. Ci składają skargi, a TP ostrzega przed oszustami
Badanie rezonansem magnetycznym urazu nogi nie było konieczne do postawienia właściwej diagnozy i bezpiecznego powrotu do kraju
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał Canal+ Cyfrowy za nierzetelne informacje o promocji
Korzyści pochodzące z przestępstwa podlegają przepadkowi. Klienci Amber Gold, którzy zyskali, mogą być jednak spokojni
Sześć firm oferujących polisy umożliwiające uniknięcie podatku Belki znalazło się na celowniku organów nadzoru
Klienci reklamowali nie tylko usługi telefoniczne czy turystyczne, ale nawet psa i książkę telefoniczną
Audycje VOD zawierające treści szkodliwe dla dzieci będą specjalnie oznaczone
Rzecznicy nie tylko udzielają bezpłatnych porad, lecz także pomagają w ugodowym rozwiązywaniu spraw
Niełatwo wyplątać się z prawnych więzów łączących nas z firmą telekomunikacyjną. Czasem okazuje się to bardzo kosztowne
Dostawca usług z reguły umożliwia abonentowi modyfikację niektórych postanowień umowy zawartej na piśmie
Operator ma prawo uzależnić świadczenie usługi roamingu od wpłacenia dodatkowej kwoty, tzw. kaucji
Abonent, który kwestionuje część należności z faktury, nie może czuć się zwolniony z obowiązku zapłaty pozostałej kwoty
Ponad sześciokrotnie wzrosła w ostatnich czterech latach liczba pozwów składanych przez niezadowolonych konsumentów
Masz aktywną subskrypcję? Zaloguj się lub wypróbuj za darmo wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas