Reklama
Rozwiń

Vectra przegrała w sporze z UOKiK

Operator telewizji kablowej spółka Vectra naruszyła zbiorowe interesy konsumentów nie uprzedzając klientów o planowanych zmianach warunków świadczenia usłu...

Wykorzystanie kobiecego ciała w reklamie bielizny jest uzasadnione

Reklama KappAhla, która zaprezentowała kolekcję inspirowaną powieścią 50 Twarzy Greya, mieści się w ramach przyjętych norm etycznych i nie przekracza dopus...

Niezależny operator telekomunikacyjny ukarany przez UOKiK

Automatyczne przedłużanie umowy na kolejny okres bez pytania konsumenta o zgodę – to praktyka stosowana przez spółkę Niezależny Operator Międzystrefowy, kt...

Reklama oleju Platinum nie dyskryminuje kobiet

Spot telewizyjny spółki Orlen Oil utrzymany jest w żartobliwej konwencji i nie należy go odbierać dosłownie.

Zosia z Allegro może dalej bezpiecznie kupować

Spot reklamowy nowej kampanii Allegro, który pokazuje bezpieczne i przyjemne zakupy przez Internet, nie narusza norm Kodeksu Etyki Reklamy.

Mityczne podstawy podważania kredytów we frankach

Część kredytobiorców wykazała się roztropnością i nie chciała ?ponosić rozłożonego na wiele lat ryzyka walutowego. ?Dlaczego ci, którzy się na to zdecydowa...

Banki karane za opieszałość

Zbyt późne przekazywanie do Biura Informacji Kredytowej informacji o spłacie zobowiązania często oznacza, że konsument nie dostanie kolejnego kredytu.

Komisja nie zastąpi konsumenta

Firma nie może unikać odpowiedzialności za złe wykonanie umowy.

Wodociągi odpowiadają za przerwy w dostawach

Tylko gdy przedsiębiorca nie jest winny nienależytemu wykonaniu usługi, może uniknąć konsekwencji.

Pułapki na pokazach garnków i pościeli

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że przedsiębiorcy sprzedający na pokazach naczynia do gotowania i pościel wełnianą naruszyli prawa konsumentów.

Reklama
Reklama

Wakacje z last minute bezpieczniejsze niż z first

Są sposoby, by ograniczyć ryzyko wyjazdu na wakacje z bankrutem.

Kto i ile płaci za opóźnienie

Reklamować można nie tylko imprezę turystyczną. Swoje prawa mają też konsumenci, którzy sami zorganizowali wypoczynek.

Nieudane ferie można reklamować

Jeżeli stok leżał dalej i był krótszy, niż zapewniało biuro podróży, można się domagać zwrotu części ceny.

Najwięcej skarg na spóźnione samoloty

Ponad 3 tys. spraw obsłużyło w ubiegłym roku Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce.

Deichmann utrudniał reklamacje

Deichmann-Obuwie w regulaminie e-sklepu zastrzegał m. in., że nie ponosi odpowiedzialności za zgodność zdjęć produktów na stronie internetowej z ich rzeczy...

Łatwo podszyć się pod abonenta

To operator telekomunikacyjny ma problem, gdy oszust podrabia na umowie podpis klienta i wyłudza telefon.

Anulowany bilet: nie ma zwrotu

Klient nie może się domagać od biura podróży zwrotu kosztów anulowanego biletu lotniczego, skoro nie przewiduje tego taryfa danego operatora i był o tym in...

Reklama prezerwatyw dopiero po bajce

Przy emisji reklam, przed audycjami dla dzieci, należy dochować należytej staranności.

Polkomtel może promować styl życia bez zobowiązań

Komisja Etyki Reklamy badając czy reklama była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej przyjmuje model konsumenta świadomego i rozważnego, który...

Ponad 600 tys. zł kar dla rynku wodociągowo-kanalizacyjnego

63 decyzje i ponad 600 tys. zł kar — to podsumowanie ubiegłorocznych działań UOKiK wobec przedsiębiorców funkcjonujących na rynkach wodociągowo-kanalizacyj...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama