Aktualizacja: 01.06.2021 14:20 Publikacja: 01.06.2021 11:17
Foto: Adobe Stock
Do Rzecznika Finansowego wpłynął wniosek matki o podjęcie interwencji wobec banku, który odmawia zwrotu środków wypłaconych z jej rachunku bankowego, bez jej zgody, na skutek transakcji dokonanej w sklepie internetowym przez jej małoletnie dziecko, które skorzystało w tym celu z matczynej karty płatniczej.
– W dobie dynamicznego rozwoju bankowości elektronicznej takie sytuacje są coraz częstsze. Dzieci korzystają z urządzeń elektronicznych rodziców, a jednocześnie rodzice na tych urządzeniach mają skonfigurowane dane identyfikujące kartę w aplikacjach, grach komputerowych, w sklepach internetowych, itd. – mówi dr hab. Mariusz Golecki, prof. UŁ, rzecznik finansowy.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas