Reklama
Rozwiń

Konsument dostał zwrot pieniędzy za pomyłkową rezerwację lotu

Czeski konsument próbował zarezerwować lot na trasie Praga-Hamburg poprzez popularną, polską platformę pośrednicząca w sprzedaży biletów lotniczych.

Aktualizacja: 25.05.2018 16:15 Publikacja: 25.05.2018 14:44

Konsument dostał zwrot pieniędzy za pomyłkową rezerwację lotu

Foto: Adobe Stock

Otrzymał informację, że z uwagi na problem z dokonaniem płatności, rezerwacja zakończyła się niepowodzeniem. Konsument próbował kontaktować się z firmą telefonicznie w celu wyjaśnienia problemu, jednak bezskutecznie. Potrzebował biletu na następny dzień, w związku z tym, skorzystał z innej platformy. Na lotnisku został poinformowany, że posiada dwie rezerwacje.

Postanowił skorzystać z drugiego biletu, zakupionego bez problemu. Po niedługim czasie konsument otrzymał fakturę od przedsiębiorcy prowadzącego stronę, na której nie udało mu się dokonać rezerwacji, a jego karta została obciążona kwotą 1966,45 CZK (323,48 PLN). Złożył więc pisemną reklamację, żądając zwrotu poniesionych kosztów, która została odrzucona. Polski przedsiębiorca stwierdził, że na ich stronie nie mogło dojść do błędu, a pasażer na lotnisku wykorzystał zakupiony bilet.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców