Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 09:53 Publikacja: 03.11.2023 07:10
Foto: Adobe Stock
Na co profesjonalni pełnomocnicy muszą się przygotować po 10 grudnia 2023 r.?
Do tego dnia każdy radca prawny i adwokat musi złożyć wniosek o założenie i uaktywnić adres do doręczeń elektronicznych. Od tego dnia będzie obowiązany posługiwać się nim w kontaktach z organami administracji publicznej i podatkowymi, nie licząc rzadkich spraw z innymi organami kontroli państwowej. Powstanie obowiązek założenia i uaktywnienia konta w publicznej usłudze, przez serwis Ministerstwa Cyfryzacji, a później stałego obsługiwania tej skrzynki, gdy chodzi o przyjmowanie doręczeń. Wprowadzony jest wręcz przymus dla radców prawnych i adwokatów posługiwania się tym adresem i korzystania z powiązanej z nim publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie opublikował stanowisko w sprawie nowych przepisów dotyczących egz...
Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz została przeniesiona na swój wniosek w stan spoczynku. Powod...
Trybunał Konstytucyjny orzekł w czwartek, że rozporządzenie ministra edukacji - od najbliższego września ogranic...
Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają znacznie ułatwić i przyśpieszyć proces ujawniania prawa wł...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas