Reklama

Unilever pozwoli warszawskim pracownikom na pracę z dowolnego miejsca

W warszawskim biurze koncernu wejdzie na stałe hybrydowy model pracy. Dodatkowo raz w roku pracownicy będą mogli zdalnie pracować przez miesiąc z dowolnego miejsca świata.

Publikacja: 28.09.2021 13:25

Unilever pozwoli warszawskim pracownikom na pracę z dowolnego miejsca

Foto: Adobe Stock

Pandemia Covid-19 zmieniła podejście do pracy zarówno pracowników, jak i pracodawców. Choć wiele firm chce powrotu pracowników do biur, to równie wiele przechodzi na model hybrydowy, łączący zalety pracy zdalnej z zaletami pracy z biura. Na taki model zdecydował się polski oddział koncernu Unilever, znanego z marek Dove, Ben&Jerry’s czy Domestos.

W warszawskim biurze koncern postanowił wprowadzić hybrydowy model pracy na jasnych zasadach. Przez 40 procent tygodniowego czasu pracy można pracować z biura, drugie 40 procent można pracować z domu, a 20 procent z dogodnego dla siebie miejsca (bez precyzowania czy jest to dom, biuro czy górskie schronisko z dobrym internetem). Dodatkowo Unilever wprowadził dla pracowników możliwość pracy „z innego kraju” przez cztery tygodnie w roku (ale raz w roku, czyli zapewne trzeba wykorzystać te tygodnie za jednym zamachem). Teoretycznie więc pracownik warszawskiego biura firmy będzie mógł przez miesiąc pracować np. z widokiem na fiordy albo podziwiając panoramę Hradczan z okna i racząc się wieczorami knedliczkami.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama