Ponieważ dla wielu zbliża się do stałego powrotu do biura po prawie 18 miesiącach w domu, z pewnością pojawi się pewien niepokój. Z tego powodu eksperci z The Knowledge Academy starali się zidentyfikować największe problemy w miejscu pracy. Wykorzystano Ahrefs do znalezienia comiesięcznych globalnych wyszukiwań Google pod kątem typowych obaw związanych z miejscem pracy.

Największym problemem było proszenie o podwyżkę. co miesiąc takie zapytanie to 19 050 wyszukiwań w Google na całym świecie. Wielu uważa, że negocjacje płacowe są trudnym i niedostępnym tematem. Oto sugestia Talveera Sandhu z Akademii Wiedzy, jak grzecznie i skutecznie poprosić o podwyżkę. - Rozmawiając z szefem – skup się na celach i wartościach firmy. Podaj przykłady, w jaki sposób osiągnąłeś i przekroczyłeś te cele, a następnie grzecznie poproś o omówienie dostosowania wynagrodzenia w oparciu o twoje wyjątkowe wysiłki.

Czytaj także: Pracodawcy szykują się do powrotu do biur

LinkedIn było drugim zmartwieniem w miejscu pracy, przy średniej miesięcznej liczbie 9 000 wyszukiwań na całym świecie dotyczących „jak korzystać z LinkedIn". - Zastosowania LinkedIn różnią się w zależności od branży, w której się znajdujesz, ale ostatecznie jest świetny do networkingu. Zacznij od tworzenia angażujących i odpowiednich treści, na przykład dzieląc się własnymi najważniejszymi wskazówkami na temat swojej pracy lub rzeczami, które niedawno dowiedziałeś się o swojej branży, a wystarczająco szybko odniesiesz z tego korzyści - radzi Talveer Sandhu. Informowanie o chorobie jest trzecim największym zmartwieniem w miejscu pracy, przy średnio 5850 miesięcznie na całym świecie wyszukiwanym w Google haśle „jak dzwonić z powodu choroby". Obecnie bardziej niż kiedykolwiek zdrowie budzi duże obawy i często powoduje niedogodności, dlatego ważne jest, aby uzyskać odpowiedni ton. bezpośrednio w rozmowie telefonicznej lub e-mailu.

Jak napisać rezygnację jest czwartym największym zmartwieniem, ze średnią 2990 miesięcznych wyszukiwań na całym świecie. Niezależnie od tego, czy pracuje się od lat, czy miesięcy, nie ma łatwego sposobu na obejście tego, bez względu na powody. Pierwsza piątkę problemów zamyka kwestia zwiększenia swojej wydajności, z 2020 wyszukiwania mi w miesiącu. Ci ciekawe, wyszukiwania „jak złagodzić stres i niepokój w pracy" znalazły się na przedostatnim miejscu wśród 15 największych zmartwień pracowników.

Znalezienie pracy jest niewątpliwie trudnym procesem, który wielu z nas chce dobrze przejść – najlepiej jest to stanowisko, w którym praca jest trudna, ale przyjemna i daje prawdziwe możliwości rozwoju osobistego. Podczas gdy w czasach internetem trudno było zrozumieć, jaka jest kultura i środowisko pracy danej firmy, portale internetowe, takie jak Glassdoor (amerykańska strona internetowa, na której obecni i byli pracownicy anonimowo przeglądają firmy), otworzyły teraz tę możliwość dla osób poszukujących pracy i kandydatów. MoneyTransfers.com wykorzystała internetowe narzędzie analityczne Ahrefs, aby dowiedzieć się, które opinie pracowników firm potencjalni poszukujący pracy/kandydaci najczęściej sprawdzają na Glassdoor. Opinii pracowników jakich firm zachodni kandydaci do pracy są najbardziej ciekawi w czasie pandemii? Średnie globalne miesięczne przeglądanie online opinii pracowników na całym świecie pokazują, że największym zainteresowaniem cieszy się Amazon - 7500 wyświetleń miesięcznie. Na drugim miejscu jest Accenture - 5100 wyszukiwań. Trzecie miejsce zajmuje Deloitte (3700 wyszukiwań), czwarte Capgemini (2600), a piąte - Tesla (2300). Szóstego Microsofta sprawdza się 2200 razy w miesiącu. Facebook jest dziewiąty (2100). KPMG znalazło się na 15, miejscu z 1800 wyszukiwaniami w miesiącu, IBM< na 19. - 1700. Apple było dopiero 21. - 1500 wyszukiwań miesięcznie.