Reklama

Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Od dziesięciu lat rekrutuję do różnych firm z branży outsourcingu. Mam więc pewną wizję tego rynku i spostrzeżenia, którymi chciałem się podzielić i które, mam nadzieję, pomogą menedżerom w podejmowaniu decyzji w obszarze personalnym.

Aktualizacja: 05.09.2017 22:09 Publikacja: 05.09.2017 20:28

Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Foto: materiały prasowe

Wydaje się to szczególnie istotne obecnie, gdy z roku na rok ta branża w Polsce się rozrasta i coraz trudniej jest znaleźć kandydatów, którzy nie tylko chcieliby się z nią związać na dłużej, ale choćby przepracować w niej przez kilka miesięcy, aby zarobić na wakacje. Same firmy dwoją się i troją, aby zachęcić, szczególnie młodych, do pracy u nich. Niestety, coraz częściej z mizernym skutkiem. Co jest przyczyną takie sytuacji?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Praca
Tradycyjna kariera traci blask. Na czym dziś zależy pracownikom?
Praca
InPost stawia na rozwój menedżerek
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Reklama
Reklama