Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Od dziesięciu lat rekrutuję do różnych firm z branży outsourcingu. Mam więc pewną wizję tego rynku i spostrzeżenia, którymi chciałem się podzielić i które, mam nadzieję, pomogą menedżerom w podejmowaniu decyzji w obszarze personalnym.

Aktualizacja: 05.09.2017 22:09 Publikacja: 05.09.2017 20:28

Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Foto: materiały prasowe

Wydaje się to szczególnie istotne obecnie, gdy z roku na rok ta branża w Polsce się rozrasta i coraz trudniej jest znaleźć kandydatów, którzy nie tylko chcieliby się z nią związać na dłużej, ale choćby przepracować w niej przez kilka miesięcy, aby zarobić na wakacje. Same firmy dwoją się i troją, aby zachęcić, szczególnie młodych, do pracy u nich. Niestety, coraz częściej z mizernym skutkiem. Co jest przyczyną takie sytuacji?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama