Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Od dziesięciu lat rekrutuję do różnych firm z branży outsourcingu. Mam więc pewną wizję tego rynku i spostrzeżenia, którymi chciałem się podzielić i które, mam nadzieję, pomogą menedżerom w podejmowaniu decyzji w obszarze personalnym.

Aktualizacja: 05.09.2017 22:09 Publikacja: 05.09.2017 20:28

Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Foto: materiały prasowe

Wydaje się to szczególnie istotne obecnie, gdy z roku na rok ta branża w Polsce się rozrasta i coraz trudniej jest znaleźć kandydatów, którzy nie tylko chcieliby się z nią związać na dłużej, ale choćby przepracować w niej przez kilka miesięcy, aby zarobić na wakacje. Same firmy dwoją się i troją, aby zachęcić, szczególnie młodych, do pracy u nich. Niestety, coraz częściej z mizernym skutkiem. Co jest przyczyną takie sytuacji?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Praca
Polscy seniorzy są chętni do dłuższej pracy. Jak im to ułatwić?
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających