Reklama
Rozwiń
Reklama

Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Od dziesięciu lat rekrutuję do różnych firm z branży outsourcingu. Mam więc pewną wizję tego rynku i spostrzeżenia, którymi chciałem się podzielić i które, mam nadzieję, pomogą menedżerom w podejmowaniu decyzji w obszarze personalnym.

Aktualizacja: 05.09.2017 22:09 Publikacja: 05.09.2017 20:28

Praca „na słuchawce” wymaga wszechstronności i myślenia

Foto: materiały prasowe

Wydaje się to szczególnie istotne obecnie, gdy z roku na rok ta branża w Polsce się rozrasta i coraz trudniej jest znaleźć kandydatów, którzy nie tylko chcieliby się z nią związać na dłużej, ale choćby przepracować w niej przez kilka miesięcy, aby zarobić na wakacje. Same firmy dwoją się i troją, aby zachęcić, szczególnie młodych, do pracy u nich. Niestety, coraz częściej z mizernym skutkiem. Co jest przyczyną takie sytuacji?

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Reklama
Reklama