Aktualizacja: 18.08.2015 08:18 Publikacja: 18.08.2015 08:18
Foto: www.sxc.hu
Na problem zatrudniania diagnostów zwraca uwagę Związek Powiatów Polskich (ZPP). Twierdzi, że takie osoby powinny być angażowane przez powiaty albo Transportowy Dozór Techniczny (TDT).
„Największym problemem w prawidłowym działaniu systemu nadzoru pojazdów jest zależność diagnostów od przedsiębiorców prowadzących stacje, którzy za wszelką cenę chcą utrzymać klienta – czytamy w uwagach, jakie ZPP wysłało do Ministerstwa Infrastruktury, gdzie toczą się prace nad założeniami do zmian w prawie o ruchu drogowym. – Właściciel pojazdu, który otrzymał negatywne badanie techniczne w danej stacji, raczej do niej nie wróci. Przy zachowaniu obecnego systemu trudno mówić o bezstronności i obiektywizmie diagnostów przy badaniach technicznych pojazdów. A państwo powinno je zapewnić. Tego też wymaga unijna dyrektywa 2014/45/UE".
Matura 2025 rozpoczęła się od rozwiązywania arkuszy z języka polskiego na poziomie podstawowym. Jakie były pytan...
Drugi dzień matur 2025 to zmagania z arkuszami z matematyki na poziomie podstawowym. Publikujemy maturalne arkus...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Kolejne komisje egzaminacyjne ogłaszają wyniki i przekazują je do Ministerstwa Sprawiedliwości. Wstępne dane pok...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas