Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.08.2015 08:18 Publikacja: 18.08.2015 08:18
Foto: www.sxc.hu
Na problem zatrudniania diagnostów zwraca uwagę Związek Powiatów Polskich (ZPP). Twierdzi, że takie osoby powinny być angażowane przez powiaty albo Transportowy Dozór Techniczny (TDT).
„Największym problemem w prawidłowym działaniu systemu nadzoru pojazdów jest zależność diagnostów od przedsiębiorców prowadzących stacje, którzy za wszelką cenę chcą utrzymać klienta – czytamy w uwagach, jakie ZPP wysłało do Ministerstwa Infrastruktury, gdzie toczą się prace nad założeniami do zmian w prawie o ruchu drogowym. – Właściciel pojazdu, który otrzymał negatywne badanie techniczne w danej stacji, raczej do niej nie wróci. Przy zachowaniu obecnego systemu trudno mówić o bezstronności i obiektywizmie diagnostów przy badaniach technicznych pojazdów. A państwo powinno je zapewnić. Tego też wymaga unijna dyrektywa 2014/45/UE".
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Seniorzy po przejściu na emeryturę mogą liczyć na różne dodatki do świadczeń emerytalno-rentowych. Część z nich,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas