Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.12.2018 11:45 Publikacja: 18.12.2018 11:36
Foto: AdobeStock
Raporty, które zostały zlecone przez komisję, opierają się na danych przekazywanych przez Facebooka, Twittera i Google na temat rosyjskiej kampanii mającej na celu wywarcie wpływu na wybory prezydenckie w USA w 2016 roku oraz generalnie na politykę amerykańską. Badacze przeanalizowali ponad 10 milionów tweetów, 116 000 postów na Instagramie, 61 000 wpisów na Facebooku i 1000 filmów opublikowanych przez rosyjską rządową Internet Research Agency (IRA).
Czytaj także: USA: Rosyjskie trolle szerzyły propagandę antyszczepionkową
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kolejny przywódca w Europie jest osłabiony. Kanclerz Friedrich Merz słabnie wyjątkowo szybko i to w wyjątkowym m...
Budowany przez USA system obrony przeciwrakietowej „Złota kopuła” będzie składał się z czterech warstw - w tym j...
Viktor Orbán w rozmowie z kanałem Patrióta na YouTube stwierdził, że Rosja wygrała wojnę na Ukrainie.
Jednostki amerykańskiej Gwardii Narodowej zaczęły pojawiać się na ulicach Waszyngtonu dzień po tym, jak Donald T...
Zmianą granic okręgów wyborczych na korzyść republikanów Donald Trump i jego sprzymierzeńcy próbują zyskać polit...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas