Aktualizacja: 18.12.2018 11:45 Publikacja: 18.12.2018 11:36
Foto: AdobeStock
Raporty, które zostały zlecone przez komisję, opierają się na danych przekazywanych przez Facebooka, Twittera i Google na temat rosyjskiej kampanii mającej na celu wywarcie wpływu na wybory prezydenckie w USA w 2016 roku oraz generalnie na politykę amerykańską. Badacze przeanalizowali ponad 10 milionów tweetów, 116 000 postów na Instagramie, 61 000 wpisów na Facebooku i 1000 filmów opublikowanych przez rosyjską rządową Internet Research Agency (IRA).
Czytaj także: USA: Rosyjskie trolle szerzyły propagandę antyszczepionkową
Amerykańscy urzędnicy przygotowali nowy pakiet sankcji przeciwko Rosji, w tym na sektor energetyczny i bankowy,...
„Oświadczenie rzeczniczki Departamentu Stanu USA Tammy Bruce o wycofaniu się USA z rozmów między Ukrainą a Rosją...
Jak przekazała rzeczniczka amerykańskiego Departamentu Stanu, USA wycofały się z roli mediatora w negocjacjach p...
Niemiecki kontrwywiad uznał partię Alternatywa dla Niemiec (AfD) za „grupę ekstremistów prawicowych, która zagra...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Zaledwie sześcioma głosami kandydatka partii Reform UK Nigela Farage’a wygrała w wyborach uzupełniających do Izb...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas