Reklama

Mateusz Morawiecki wydał ponad pół miliona na promocję na Facebooku

Premier Mateusz Morawiecki w ciągu ostatnich kilku lat wydał ponad 520 tys. zł z własnych środków na promocję prywatnych wpisów na Facebooku - podała Wirtualna Polska zaznaczając, że wiceprezes PiS wydał na reklamę i kampanię PiS prawie wszystko, co zarobił w tym roku do wyborów jako szef rządu i poseł, a wykazał oszczędności w oświadczeniu majątkowym.

Publikacja: 26.10.2023 11:07

Premier Mateusz Morawiecki

Premier Mateusz Morawiecki

Foto: PAP/Rafał Guz

zew

Jak czytamy w tekście, pierwsze wpisy na prywatnym koncie Mateusza Morawieckiego na Facebooku pojawiły się przed wyborami parlamentarnymi w 2019 r. Od tego czasu osobisty profil obecnego premiera zgromadził 315 tys. obserwujących, a zasięg niektórych wpisów Morawieckiego przekroczył milion osób.

"Dzięki jawności finansowania reklam politycznych na Facebooku wiemy, że dla 2 tysięcy postów zamieszczonych na koncie Morawieckiego wykupiono promocję. Koszt? Prawie 765 tys. zł" - podała Wirtualna Polska. Dodała dla porównania, że na założonym w 2014 r. oficjalnym koncie przewodniczącego Platformy Obywatelskiej Donalda Tuska promowano dotąd 18 wpisów, za co Platforma zapłaciła "w sumie 35 tys. zł".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
„Rozbiegany wzrok”, „pogubiony człowiek”. Krzysztof Gawkowski o prezydencie Nawrockim na Radzie Gabinetowej
Polityka
Prezydent Karol Nawrocki zawetował kolejne dwie ustawy. Reakcje polityków koalicji
Polityka
Bartosz Marczuk: Potrzebujemy rąk do pracy, weto może być katastrofą dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Polityka
II nabór KPO w kulturze: 3841 wniosków z wynikiem „0 punktów”. W sieci wrze
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama