Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.09.2020 08:36 Publikacja: 15.09.2020 19:03
Foto: Adobe Stock
Ogromna popularność gier internetowych stworzyła nowy biznes. Coraz więcej osób zarabia na tworzeniu wirtualnych przedmiotów, np. mieczy, zbroi czy innych rzeczy ułatwiających graczom przejście na wyższy poziom. Klientów zainteresowanych zakupem nie brakuje. Problem w tym, że skarbówka nie zdecydowała dotychczas, jak należy rozliczyć takie przychody.
Przykładem jest najnowsza interpretacja wydana dla podatnika, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą w postaci handlu wirtualnymi rzeczami w grach komputerowych (PKD 47.91.Z). Są to m.in. dodatkowe ulepszone narzędzia, miecze, zbroje, zwierzęta, ziemie do zagospodarowania, kryształy czy monety. Podatnik sam wytwarza te przedmioty przy pomocy ogólnodostępnych programów komputerowych, wykorzystując umiejętności programisty. Sprzedaje je klientom za pośrednictwem swojej strony internetowej. Otrzymuje zapłatę przelewem lub przez internetowe systemy płatnicze.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Od lipca ruszają wypłaty renty wdowiej. Na przelewy czeka ponad milion seniorów, którzy już złożyli wnioski o no...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas