Marketing przyda się w internetowym biznesie

Właściciel sklepu internetowego może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na studia, na których pozna zasady marketingu i sprzedaży.

Publikacja: 03.06.2024 04:30

Marketing przyda się w internetowym biznesie

Foto: Adobe Stock

Do prowadzenia firmy handlowej potrzebna jest wiedza o mechanizmach rynkowych oraz sposobach reklamy i komunikacji. Można ją zdobyć na studiach. Poznając podczas edukacji tajniki marketingu, zwiększamy szanse na pozyskanie klientów i osiągnięcie przychodów. Te argumenty przekonały fiskusa, który zgodził się na rozliczenie wydatków na czesne w podatkowych kosztach.

O interpretację wystąpił przedsiębiorca prowadzący od roku jednoosobową działalność gospodarczą. Ma internetowy sklep z koszulkami. Z klientami komunikuje się poprzez stronę oraz firmowe profile w mediach społecznościowych.

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Konsumenci
Paliwo będzie droższe o 50 groszy na litrze, rachunki za gaz o jedną czwartą
Praca, Emerytury i renty
Krem z filtrem, walizka i autoresponder – co o urlopie powinien wiedzieć pracownik
Podatki
Wykup samochodu z leasingu – skutki w PIT i VAT
Nieruchomości
Jak kwestionować niezgodne z prawem plany inwestycyjne sąsiada? Odpowiadamy
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Nieruchomości
Wywłaszczenia pod inwestycje infrastrukturalne. Jakie mamy prawa?