Marketing przyda się w internetowym biznesie

Właściciel sklepu internetowego może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na studia, na których pozna zasady marketingu i sprzedaży.

Publikacja: 03.06.2024 04:30

Marketing przyda się w internetowym biznesie

Foto: Adobe Stock

Do prowadzenia firmy handlowej potrzebna jest wiedza o mechanizmach rynkowych oraz sposobach reklamy i komunikacji. Można ją zdobyć na studiach. Poznając podczas edukacji tajniki marketingu, zwiększamy szanse na pozyskanie klientów i osiągnięcie przychodów. Te argumenty przekonały fiskusa, który zgodził się na rozliczenie wydatków na czesne w podatkowych kosztach.

O interpretację wystąpił przedsiębiorca prowadzący od roku jednoosobową działalność gospodarczą. Ma internetowy sklep z koszulkami. Z klientami komunikuje się poprzez stronę oraz firmowe profile w mediach społecznościowych.

Treść dostępna jest dla naszych prenumeratorów!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach e-prenumeraty Rzeczpospolitej. Korzystaj z nieograniczonego dostępu i czytaj swoje ulubione treści w serwisie rp.pl i e-wydaniu.

Płace
Ostatnia taka podwyżka pensji. W przyszłym roku czeka nas rewolucja
Sądy i trybunały
Bezsilność Trybunału rośnie. Uchwała naprawcza Sejmu ponad wyrokiem TK
Konsumenci
Rzecznik generalny TSUE o restrukturyzacji Getin Banku: ocenić musi polski sąd
Podatki
Uparty obdarowany zapłaci podatek, bo nie chciał pokazać wydruku z konta
Akcje Specjalne
Mapa drogowa do neutralności klimatycznej
Sądy i trybunały
Sędzia, który kradł pendrive'y nadal w zawodzie. Zarabia 10 tys. zł miesięcznie
Podatki
Skarbówka będzie łapać już tylko prawdziwych oszustów