Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy wybory korespondencyjne podzielą Amerykę?

Amerykanie do urn ruszą 3 listopada. Miliony wyborców już oddały swoje głosy drogą korespondencyjną. To pierwsza tak skomplikowana operacja wyborcza za oceanem. Gościem podcastu Michała Płocińskiego jest Mariusz Piotrowski, analityk polityki amerykańskiej z Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych.

Aktualizacja: 22.10.2020 16:34 Publikacja: 22.10.2020 12:11

Czy wybory korespondencyjne podzielą Amerykę?

Foto: Sheri Hooley/Unsplash

– US Postal Service nie cieszy dobrą opinią jako dostawca korespondencji. Zdarza się dużo problemów. W debacie były podnoszone argumenty dotyczące funkcjonowania urzędu. Istnieje ryzyko, że pakiety mogą gdzieś zaginąć lub nie dotrzeć na czas – mówi gość podcastu.

FBI Ostrzega, że po wyborach może dojść do zamieszek, niekoniecznie wspieranych przez Trumpa, ale na przykład przez skrajnie prawicowe organizacje jak Qanon. – Perspektywa zamieszek jest skrajna, ale nie jest nieprawdopodobna, biorąc pod uwagę liczbę protestów, które wybuchły w tym roku w USA. Ugrupowania ultraprawicowe mogą budować tezę o ukradzionych Trumpowi wyborach – ocenia Mariusz Piotrowski.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Jak straszy nas popkultura?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Plus Minus
„Jedyna. Biografia Karoliny Lanckorońskiej”: Materiał na biografię
Plus Minus
„Szepczący las”: Im dalej w bór, tym więcej drzew
Plus Minus
„Lot nad kukułczym gniazdem”: Wolność w kaftanie normy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„To był zwykły przypadek”: Ile kosztuje zemsta?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama