Globalna gejowska histeria

Ogłoszony przez Eltona Johna bojkot produktów Dolce & Gabbana skończył się błyskawicznie, gdy paparazzi przyłapali piosenkarza defilującego z białą torebeczką oznaczoną symbolem tej firmy.

Aktualizacja: 28.03.2015 08:45 Publikacja: 27.03.2015 00:10

Stefano Gabbana i Domenico Dolce na tle rozbudowanej personifikacji wartości rodzinnych. Pokaz w Med

Stefano Gabbana i Domenico Dolce na tle rozbudowanej personifikacji wartości rodzinnych. Pokaz w Mediolanie, styczeń 2015

Foto: Venturelli/WireImage/Getty Images

Zjednoczone siły postępu wezwały do bojkotu D&G, jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm świata mody, bo jej współzałożyciel – gej Domenico Dolce – wypowiedział się przeciw kupowaniu dzieci od surogatek i wychowywaniu ich przez pary homoseksualne.

Zakotłowało się w necie! Tweety, retweety, hashtagi „#boycottD&G". Facebook pęka w szwach, nie mówiąc o radiu, telewizji i światowej prasie. Z ofensywą ruszyli celebryci wagi ciężkiej – awangarda walki o tolerancję, poszanowanie odmienności, swobody poglądów i obyczajów: Elton John, Martina Navratilova, Ryan Murphy, Ricky Martin, Sharon Stone, Matthew Pateman, Victoria Beckham, Al Roker, żeby wymienić najważniejszych, a też cała armia pomniejszych milionerów, progresistów i naturalnie środowiska LGBT. Słowem, fajerwerki hipokryzji i egotyzmu gejowskiego lobby, odpalone w dodatku w ataku na „swoich" – D&G, ikonę gejowskiej subkultury i światowego designu: obaj dyktatorzy mody mają przestać być modni, bo nie wyznają jedynie słusznych poglądów!

Ale po trwającym tydzień seansie nienawiści postępowcy znaleźli się w stanie ogromnej konfuzji, bo wódz krucjaty Elton John skompromitował się i podał tyły. W Los Angeles paparazzi zdemaskowali inicjatora bojkotu, gdy wraz z małżonkiem z białymi papierowymi torebkami ze złotym logo D&G wchodzi do studia nagrań. Sir Elton John wyjaśnił, że nie szedł z torebeczką na miasto, a w środku miał kanapki, czyli, że się broń Boże z produktem D&G nie afiszował, a nawet go spostponował. Niemniej jednak akolici poczuli się zdradzeni, a współcelebryci, którzy tak ochoczo do bojkotu przystąpili, wystrychnięci na dudka.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
Chińskie marzenie
Plus Minus
Jarosław Flis: Byłoby dobrze, żeby błędy wyborcze nie napędzały paranoi
Plus Minus
„Aniela” na Netlfiksie. Libki kontra dziewczyny z Pragi
Plus Minus
„Jak wytresować smoka” to wierna kopia animacji sprzed 15 lat
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
gra
„Byczy Baron” to nowa, bycza wersja bardzo dobrej gry – „6. bierze!”