[b]Tak wynika z wyroku Sądu Najwyższego z 4 marca 2010 r. (I CSK 404/09).[/b]
Dotyczy on postanowień regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych i takiegoż regulaminu dla klientów biznesowych, którymi posługiwała się spółka z o.o. Tele2, poprzednik prawny Netii SA.
[srodtytul]Koszty wezwania i windykacji[/srodtytul]
O uznanie kilku z postanowień tych regulaminów za niedozwolone wystąpił do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jeden z jej klientów, Łukasz Ć.
Gdy chodzi o drugi regulamin, sąd uznał, że skoro nie dotyczy on konsumentów, Łukasz Ć. nie może występować z żądaniami odnoszącymi się do niego. Uwzględnił natomiast żądanie co do dwu postanowień regulaminu dotyczącego klientów indywidualnych.