Reklama

Marek Kobylański: Surowe przepisy niewiele zmieniają

Przyznawanie punktów karnych i wysokie mandaty nie mogą być jedynym pomysłem na zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach.

Publikacja: 15.09.2022 17:57

Marek Kobylański: Surowe przepisy niewiele zmieniają

Foto: Adobe Stock

Podróż autem nad Wisłą nadal niestety zbyt często dla wielu osób kończy się tragicznie. Statystyki pokazują, że tylko minimalnie ubyło wypadków, które zakończyły się śmiercią. Według policyjnych danych w pierwszym półroczu 2022 roku było więcej wypadków niż w pierwszym półroczu 2021 roku (o 3 proc. więcej). Liczba ofiar śmiertelnych (879 w ciągu pół roku) była o 11 proc. mniejsza niż w 2021 roku i 18 proc. mniejsza niż w 2020 roku. Jest tylko jeden istotny szczegół, półrocza z 2020 i 2021 roku to czas pandemii, gdy ludzie po prostu mniej jeździli. Poczekajmy na następne statystyki, które, jak można się domyśleć, nie będą optymistyczne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Prawne
Rafał Kowalski: Czy nadchodzi podatkowa odwilż? Unijne deklaracje dają cień nadziei
Opinie Prawne
NIS2: Czy UE wymusza nadregulację?
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Rząd jedną ręką daje, a drugą zabiera
Opinie Prawne
Robert Wechman: Teoria salda. O sposobach rozliczenia nieważnej umowy kredytu
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Prawne
Roman Namysłowski: Komu przeszkadza doradzanie samorządom?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama