Aktualizacja: 18.07.2021 10:54 Publikacja: 18.07.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Obserwowane od ubiegłego roku masowe przejście na zdalny model pracy okazało się wyzwaniem dla wszystkich sektorów gospodarki. Nie ominęło też usług prawniczych, utożsamianych raczej z konserwatywnym podejściem do zmian. Pandemia stała się skutecznym testem zdolności adaptacyjnych dla wielu organizacji. W sektorze prawniczym najlepiej go przeszły kancelarie, które już wcześniej wypracowały i wdrożyły stosowne procedury organizacji pracy i komunikacji, postarały się też o odpowiednie zaplecze w postaci infrastruktury technologicznej. Oceny należą oczywiście do klientów. Praca dla nich trwała nieprzerwanie, mimo przejścia z formuły biurowej czy na sali sądowej do domowego zacisza. Zmiana modelu świadczenia usług prawniczych wzmogła dyskusję o przyszłości zawodu. Pojawiły się wręcz tezy, że klasyczne atrybuty prawników: toga i garnitur, już na zawsze pozostaną w szafach.
Dobra wiadomość: rządzący chcą wreszcie skończyć z wykluczeniem komunikacyjnym. Zła – robią to o dobre 20 lat za...
W przypadku przyjęcia projektu noweli ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa w proponowanym kształcie Po...
O integracji, asymilacji i (oby) niedoszłej nowelizacji ustawy o obywatelstwie pisze Jan Bazyli Klakla z Centrum...
W przeważającej większości rozstrzygnięć sądy uznają, że klauzule odnoszące się do zmiennego oprocentowania nie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Inicjatywa SprawdzaMY pokazała rządowi, jak powinno się pracować. Obok polityki, w oparciu o ekspercką wiedzę i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas