Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.04.2015 09:00 Publikacja: 18.04.2015 09:00
Czy radcy są przygotowani do obron w sprawach karnych? Dyskutowali o tym w grudniu 2014 r. w redakcji „Rz”: prof. Monika Całkiewicz, sędzia Beata Najjar, Dariusz Korneluk, prokurator, Włodzimierz Chróścik, dziekan OIRP w Warszawie, oraz Tomasz Pietryga, wydawca „Rz”
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski
Od wielu lat w prawniczych samorządach zawodów zaufania publicznego trwa dyskusja o zasadach wykorzystywania promocji i reklamy. Przeważają opinie, że osoby, które wykonują jeden z takich zawodów, nie powinny stosować takich samych mechanizmów reklamowych jak profesje i branże czysto komercyjne. Rynek usług prawnych jednak się zmienia. W dobie szybkiego i powszechnego dostępu do internetu bez trudu można ograniczać rolę profesjonalnych prawników. Bezpardonowe zachowania, również natury marketingowej, wprowadzają w błąd potencjalnych klientów, którzy niekiedy mają problem z podjęciem racjonalnej i bezpiecznej dla nich decyzji, gdzie się zwrócić po pomoc prawną. Konkurencja podejmuje działania coraz bardziej agresywne. Ich efekty doskonale widać chociażby w internecie czy pod siedzibami sądów. Sam szyld „kancelaria prawna" nie oznacza już tego samego co jeszcze dekadę temu.
Prawodawca wprowadza kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych. Ale skoro nikotyna jest szkodliwa, to dlaczeg...
Od czasu gruntownej transformacji rankingu kancelarii prawniczych „Rzeczpospolitej” minęło już kilka lat, a dziś...
Kończy się czas, jaki Polska dostała na działania w celu przywrócenia praworządności. Bierność nie tylko jeszcze...
Odpowiedź na to pytanie wydaje się być prosta: nie, bo szkody nie zostały naprawione.
Jest takie przysłowie: co za dużo, to niezdrowo. Dedykuję je rządowym urzędnikom, którzy proces upraszczania pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas