Reklama
Rozwiń
Reklama

Bodył: Ludzie głosują pilotami

Skoro widzowie muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny, to należy im dać to, czego oczekują. Oferta medialna powinna być w jak największym stopniu dopasowana do ich potrzeb – pisze dziennikarz.

Aktualizacja: 03.03.2016 23:30 Publikacja: 02.03.2016 18:37

Bodył: Ludzie głosują pilotami

Foto: materiały prasowe

To zdumiewające, że są firmy, które absolutnie nie muszą liczyć się z klientami. Chodzi o polskie media publiczne. Wymyśliły sobie pojęcie „misji”, które de facto oznacza, że nie muszą brać pod uwagę potrzeb tych, od których biorą pieniądze. Czy można wyobrazić sobie lepszy biznes?

Zbędne programy

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Maciej Strzembosz: Włodzimierz Czarzasty jest sprytny, ale nie fajny
Opinie polityczno - społeczne
Barbara Socha: W obliczu kryzysu demograficznego potrzebujemy nowego kontraktu społecznego
Opinie polityczno - społeczne
Zuzanna Dąbrowska: Wszyscy się cieszą, że Włodzimierz Czarzasty jest nowym marszałkiem
felietony
Jan Zielonka: Zapomniana wojna z Covid-19
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie polityczno - społeczne
Marek A. Cichocki: Recepta na pewną katastrofę Europy
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama