Reklama
Rozwiń
Reklama

Bodył: Ludzie głosują pilotami

Skoro widzowie muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny, to należy im dać to, czego oczekują. Oferta medialna powinna być w jak największym stopniu dopasowana do ich potrzeb – pisze dziennikarz.

Aktualizacja: 03.03.2016 23:30 Publikacja: 02.03.2016 18:37

Bodył: Ludzie głosują pilotami

Foto: materiały prasowe

To zdumiewające, że są firmy, które absolutnie nie muszą liczyć się z klientami. Chodzi o polskie media publiczne. Wymyśliły sobie pojęcie „misji”, które de facto oznacza, że nie muszą brać pod uwagę potrzeb tych, od których biorą pieniądze. Czy można wyobrazić sobie lepszy biznes?

Zbędne programy

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
felietony
Jerzy Surdykowski: Bezsilność - od powstańców listopadowych do czasów obecnych
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie polityczno - społeczne
Jacek Czaputowicz: Karol Nawrocki odniósł wielki sukces w sprawie pokoju na Ukrainie
Opinie polityczno - społeczne
Rusłan Szoszyn: Plany Donalda Trumpa i Europy nie przyniosą pokoju, tylko wydłużą wojnę
Opinie polityczno - społeczne
Marek A. Cichocki: Brakuje woli walki i politycznej odpowiedzialności
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie polityczno - społeczne
Maciej Strzembosz: Włodzimierz Czarzasty jest sprytny, ale nie fajny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama