Bodył: Ludzie głosują pilotami

Skoro widzowie muszą płacić abonament radiowo-telewizyjny, to należy im dać to, czego oczekują. Oferta medialna powinna być w jak największym stopniu dopasowana do ich potrzeb – pisze dziennikarz.

Aktualizacja: 03.03.2016 23:30 Publikacja: 02.03.2016 18:37

Bodył: Ludzie głosują pilotami

Foto: materiały prasowe

To zdumiewające, że są firmy, które absolutnie nie muszą liczyć się z klientami. Chodzi o polskie media publiczne. Wymyśliły sobie pojęcie „misji”, które de facto oznacza, że nie muszą brać pod uwagę potrzeb tych, od których biorą pieniądze. Czy można wyobrazić sobie lepszy biznes?

Zbędne programy

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie polityczno - społeczne
Hity i kity kampanii. Długa i o niczym, ale obfitująca w debaty
felietony
Estera Flieger: Akcja Demokracja na opak
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Szymon Hołownia w debacie TVP przeczył sam sobie
Opinie polityczno - społeczne
Zuzanna Dąbrowska: Debaty, czyli nie chcą, ale muszą
Opinie polityczno - społeczne
Pytania, na które Karol Nawrocki powinien odpowiedzieć podczas debaty prezydenckiej