[b]"Rz":[/b] Okazuje się, że Polska dla Nissana stała się 10. najważniejszym rynkiem. Jakie ma pan pomysły na umocnienie pozyji Nissana?
[b]Toshiyuki Shiga:[/b] O klientów, którzy przekonali się do jakiejś marki trzeba bardzo dbać. Wiem, że w Polsce spodobał się bardzo Qashqai. Mam nadzieję, że również spodoba się Juke, który ma bardziej przystępną cenę, więc szybko wprowadziliśmy go do sprzedaży w Polsce. Liczę na to, że szansę u polskich kierowców ma i nowa Micra. Produktów będziemy mieć więcej. I zapowiadam: Będziemy walczyć o udział w polskim rynku
[b]Rok temu pana szef, prezes Renaulta Nissana-Carlos Ghosn powiedział mi, że chciałby mieć wśród produktów Nissana „drugiego Qashqaia”. Czy sądzi pan, że Juke jako auto miejskie ma na to szanse?[/b]
Niestety rzeczywiście jest tak, że nie można walczyć o rynek, zwiększać w nim udziałów, jeśli ma się jeden nawet bardzo dobry i popularny produkt. Dlatego mam nadzieję na powodzenie Juka, to będzie drugi interesujący produkt. I naturalnie i Micry, a także elektrycznego Leafa, bo wchodzimy z tym autem na pionierski rynek aut elektrycznych.
Czy sądzi pani, że Leaf dobrze sprzedawał się w Polsce?