Czy prawdą jest, że Louis Vuitton już od wielu lat poszukiwał w Warszawie odpowiedniego lokalu na butik, ale żaden nie spełniał oczekiwań?
Już od kilku lat planujemy wejście na polski rynek i dobrze się do tego przygotowywaliśmy. Nasze podejście jest niezmienne – zawsze długo przyglądamy się potencjalnym lokalizacjom, aby znaleźć taką, która w pełni spełni nasze oczekiwania. Nie uznajemy kompromisów.
Wybór Warszawy dla Louis Vuitton jest po prostu naturalny. Wierzymy, że znajdą się tu osoby, które mogą być zainteresowane kolekcjami naszego dyrektora artystycznego Marca Jacobsa
Firma decyduje się na wejście na polski rynek w dość trudnym momencie, powszechnie mówi się o spowolnieniu gospodarczym. Czy nasz rynek towarów luksusowych jest dostatecznie dojrzały na marki pokroju Louis Vuitton?
Polska jest krajem, gdzie panuje wielkie zrozumienie dla historii, dziedzictwa. Co więcej także jeśli chodzi o pracę rzemieślników i kulturę. Polscy klienci chętnie wybierają produkty reprezentujące jakąś historię i zarazem są bardzo wymagający w zakresie jakości oraz technologii.
Jednocześnie są także bardzo wrażliwi na innowacje i nowe trendy. Właśnie z tych powodów wierzymy, że wybór Warszawy jest dla Louis Vuitton po prostu naturalny. Wiemy, że znajdą się tu osoby, które mogą być zainteresowane kolekcjami odzieży zaprojektowanymi przez naszego dyrektora artystycznego Marca Jacobsa czy linią akcesoriów Monogram, która powstała ponad 100 lat temu.