Reklama

W naszych restauracjach sufity nie spadają klientom na głowy

Najważniejsze jest dla nas dalsze otwieranie dochodowych restauracji. Cały czas spotykamy się z sygnałami, że jesteśmy oczekiwani w kolejnych miastach w Polsce – mówi Richard Bergfors, prezes sieci restauracji Max Premium Burgers.

Publikacja: 25.08.2020 21:00

W naszych restauracjach sufity nie spadają klientom na głowy

Foto: materiały prasowe

Na ile pandemia wpłynęła na plany rozwoju sieci Max Premium Burgers w Polsce? Czy zawieszono jakiś projekt inwestycyjny? Jak mogą wyglądać następne miesiące?

Chcę zacząć od tego, że podtrzymujemy plany rozwoju w Polsce. Otwarcie dziesiątego lokalu może nie jest kamieniem milowym, ale z pewnością pierwszą okrągłą liczbą w naszej wciąż krótkiej historii na polskim rynku. W marcu czy kwietniu mieliśmy do czynienia z sytuacją nową i o trudnych do przewidzenia konsekwencjach, dlatego z przezorności biznesowej wstrzymaliśmy na pewien czas zaciąganie nowych zobowiązań dotyczących nieruchomości. Właśnie otwierana restauracja w podwarszawskich Babicach i uruchomiony w czerwcu lokal w Tychach to oczywiście inwestycje rozpoczęte przed pandemią. Ale już w ostatnich tygodniach rozpoczęliśmy budowę dwóch nowych lokali– w Radomiu i drugiego we Wrocławiu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Jaki będzie kolejny kryzys gospodarczy?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Prof. Menkes: Wojna o chipy
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama