Dzieci konsoli nakręcają biznes

Warto się bić o rynek, póki czas po temu: w Polsce jest 13 mln graczy komputerowych, z czego około połowy rzeczywiście kupuje gry, a nie ściąga z nielegalnych źródeł.

Aktualizacja: 07.01.2015 08:10 Publikacja: 07.01.2015 06:17

Dorota Kaczyńska

Dorota Kaczyńska

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Do tego dziesiątki tysięcy fanów na branżowych targach. A takich imprez, choć ciągle jest ich niezbyt wiele, sukcesywnie przybywa. Plus półtora miliarda złotych rocznych obrotów dla całej branży gier komputerowych. Wskaźniki te z roku na rok idą w górę, a i tak stanowią jedynie niewielki ułamek światowego rynku tzw. gamingu, którego wartość już rok temu sięgnęła blisko 100 mld dol.

Nic dziwnego, że producenci gier, w tym coraz więcej rodzimych firm, mając wizję milionowych zysków, wprowadzają z impetem kolejne tytuły na polski rynek, a eksperci zapewniają, że branża ta ciągle ma w naszym kraju ogromny potencjał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Odrętwiały rynek pracy
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama