Reklama

Dzieci konsoli nakręcają biznes

Warto się bić o rynek, póki czas po temu: w Polsce jest 13 mln graczy komputerowych, z czego około połowy rzeczywiście kupuje gry, a nie ściąga z nielegalnych źródeł.

Aktualizacja: 07.01.2015 08:10 Publikacja: 07.01.2015 06:17

Dorota Kaczyńska

Dorota Kaczyńska

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompała

Do tego dziesiątki tysięcy fanów na branżowych targach. A takich imprez, choć ciągle jest ich niezbyt wiele, sukcesywnie przybywa. Plus półtora miliarda złotych rocznych obrotów dla całej branży gier komputerowych. Wskaźniki te z roku na rok idą w górę, a i tak stanowią jedynie niewielki ułamek światowego rynku tzw. gamingu, którego wartość już rok temu sięgnęła blisko 100 mld dol.

Nic dziwnego, że producenci gier, w tym coraz więcej rodzimych firm, mając wizję milionowych zysków, wprowadzają z impetem kolejne tytuły na polski rynek, a eksperci zapewniają, że branża ta ciągle ma w naszym kraju ogromny potencjał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Napięty budżet i spóźniony refleks Adama Glapińskiego
Opinie Ekonomiczne
Polska czy urzędnicza racja stanu?
Reklama
Reklama