Aktualizacja: 14.06.2015 22:00 Publikacja: 14.06.2015 22:00
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Alternatywa dla długiego transportu kontenerów drogą morską wydaje się oczywistą zmianą, a w jej wyniku rewolucję może przeżyć handel internetowy, i to nie tylko w naszym kraju.
Każda firma z umową na produkcję jakiegokolwiek towaru w Chinach wie, z jak dużym wyprzedzeniem trzeba planować jakiekolwiek zmiany w ofercie. Chodzi nie tylko o wysokie obłożenie pracą zakładów, ale też długi transport. Dlatego, jeśli nawet produkt nagle okazywał się w Europie hitem, to klienci często i tak musieli czekać kilka tygodni, aż kontenerowiec pokona długą trasę. Producenci np. elektroniki często byli zmuszeni do korzystania ze znacznie droższego transportu lotniczego, gdy w sklepach brakowało jakiegoś wyjątkowego hitu, a magazyny w Europie świeciły pustkami.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas